Osaiskohan joku vastata?
Mulla olisi kaapissa oleva tikkakoski runkonro: 365508? Milloinhan tämä on valmistettu? Onko tämä kaappimallinen harvinainen? Ja minkähän arvoinen tämä on? En ole myymässä, mutta mielenkiinnon vuoksi olisi kiva tietää.
Tikkakosken ompelukone
Harvinainenko
2
1460
Vastaukset
- Tikkoskosken manneki
Poljettavat ompelukoneet mitä Tikkakoski Oy on valmistanut sijoittuvat ajalle 1946-1964. Tän tarkempaa tietoa en löytäny tähän hätään :/
- Koneesta kiinnostunu
Meille hankittiin ompelukone vuonna 1948. Se kone mitä meille ostettiin oli Tikkakoski merkkinen, avonainen poljettava kone, ruskea väriltään. Tähään kauppan liityen meillä oli Tikkakosken esite ja muistaakseni siinä oli myös kuva kaappimallisesta koneesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745