Olin niin epätoivoinen neljä päivää jatkuneen kuukautismigreenini kanssa, mikään migreenilääkkeistäni ei auttanut. Kävin läpi lääkekaappia joska siellä olisi jotain mitä en ole vielä kokeillut. Löysin purkillisen magnesiumtabletteja, 350 mg:n vahvuisia. Otin yhden magnesiumpurutabletin vesilasillisen kanssa ja hämmästykseni oli suuri kun noin tunnin kuluttua alkoi migreeni hellittää. Tästä innostuneena otin toisenkin tabletin ja migreeni oli kokonaan poissa parin tunnin kuluttua. Vain hartialihakset olivat vielä arkoina pitkän päänsärkysession jäljiltä. Lihaksetkin sain venyttelyllä kuntoutettua lähes kivuttomiksi. Luin netistä useista tutkimuksista joiden mukaan magnesium todellakin auttaa joillakin migreeniin. Aionpa ottaa magnesiumia tästä lähtien päivittäin koska ilmiselvästi on siitä puute.
Magnesiumtabletti auttoi migreeniin!
apu löytyi
1
225
Vastaukset
- hormonimigreenikö
Kannattaahan sitä kokeilla , itse kyllä hieman epäilen että magnesium poistaa migreenin , itse kokeilin kyllä sitä myös mutta apu ei ollut pitkäaikainen . Hormoniperäinen migreeni on tosi vaikea parantaa millään lääkkeillä , itse kärsin migreenistä monta kertaa viikossa , mietin onko se samaa migreeniä joka palaa kun triptaanin vaikutus loppuu ?
Olisi kiva kuulla mielipiteitänne asiasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764