Olin muutama vuosi sitten neljä viikkoa päihdehoidossa laitoksessa. Siellä aloitettiin silloin melko uutena ja "hyväksi havaittuna" lääkityksenä TOPIRAMAATTI. Korkki pysyi kiinni kotiin päästyäni, mutta kahden viikon kuluttua löysin itseni suljetulta, koskapa kuvittelin pystyväni lentämään. Asun kerrostalossa.
Muutaman viikon kuluttua samat sosiaalityöntekijät jotka hommasivat sen päihdehuoltopaikan, veivät lapseni. Koska olen kerta niin mielenvikainen. Revi siitä.
Päihdehoidosta ikävät seuraukset
koekaniinitar
1
178
Vastaukset
- koekaniinitar
Lisään äskeiseen, että tietty lopetin heti ko. lääkkeen käytön, Tilanne normalisoitui, olen pystynyt käymään töissä ja opiskelemaan. Lapsi pysyi kuitenkin huostassa 18-vuotiaaksi saakka. Meillä on ihanat välit, eikä kukaan maallikko tajua, miksi meidät piti silloin erottaa. Lastensuojeluviranomaisille kai kenen tahansa lääkärin lausunnot ovat kuin Jumalan sanaa.
Minulle tuli tämä asia mieleen, kun luin jonkun henkilön kokemuksia kannabiksesta tai jostain huumeesta. Että näköjään voi laillinen lääkekin aiheuttaa jotain yhtä karmivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774