Ash kohtasi Raketti ryhmän Giovanni ja ite tv-sarjassa nämä eivät ole aiemmin kohdannet. Ash ja Pikachu joutuivat Rakettiryhmän vangiksi. Mikä on se pokemon joka on Ashiä ja kumppaneita seurannut pidemmän aikaan? Rakettiryhmä on jahdannut sitä.
Tulevia jaksoja 15-kaudelta
4
161
Vastaukset
- Bulbasaur3
Se Pokemon on Meloetta.
- banaanipulla
Ööh, voisitko pitää turpas kiinni tai kirjottaa että viestissä on SPOILEREITA, ennen kun vaan laitat sen tohon, koska nyt spoilasit ja mua ärsyttää, että kiitos paljon. Taidat olla aika nuori, että anteeks jos ymmärryskykysi on vielä liian matalalla, tai että korviesi välissä ei ole mitään. Have a nice day! :)
- nm~
Ei tuossa nyt mitään spoilereita ollut.....
It was quit obviously, that they would meet sooner or later Saan mä omiin viesteihin laittaa mitä mä haluan. Joten banaanipullan on turha alkaa ryppyilemään. Eikä tuossa nyt hirveesti edes ollut juonipaljastuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764