Mistä löytyy Asha 300 automaattinen näppäinlukko ja sen säätö?
Asha 300 näppäinlukko??
4
579
Vastaukset
Pitäisi saada täältä käyttöön: Valikko > Asetukset ja Puhelin > Näpp. turvalukko > Käytössä .
mä haluaisin saada sen automaattisen lukon pois päältä. Se on siis päällä mutta mikään ei muutu kun laitan tuon edellämainitun >ei käytössä. Miten ihmeessä mä saan tuon automaattisen näppäin lukon pois?
- osaksu
Sama ongelma täällä. onko ratkaisua löytynyt?
- Anonyymi
Automaattinen Näppäinlukko ja näppäimistön turvalukko ovat täysin eri asioita.
Automaattista näppäinlukkoa ei voi mitenkään säätää. Lukemattomia muitakin täysin järjettömiä puhelimen ominaisuuksia. Joku typerä merkonomi päättäi, mitä perusasetuksia käyttäjä pääse tekemään ja mitä ei. Usein puhdasta kiusantekoa. Käyttö tehtiin mahdolisimman hankalaksi. Pelkkää rahastusta eli yritettiin myydä asiakkaille parempia malleja! Ja niitähän löytyi kilpailijoilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709