Hei,
Minulla leikkauksen jälkeinen keuhkokuume. Olen sairaalassa saanut antibiootin suoneen ja suun kautta. Nyt loppuaika kotona suun kautta otettavalla antibioottikuurilla joka loppuu huomenna. Ongelmana on, että tuntuu et taas olisi hengenahdistusta, lievänä kylläkin. Onko normaalia kun lääkekuuri kohta loppuu, että hengenahdistusta vielä on? Jostain olen lukenut, että joillakin mennyt viikkoja, et on kunnossa.
Keuhkokuume
2
887
Vastaukset
- astmaatikko yskijä
Keuhkokuumen jäkeen voi mennä 6kk kevyesti että on "heikossa" hapessa eli yskittää ja ahdistaa.Tosin siihen voi saada tarv.astmalääkitystä tai hoitavan astmasuihkeen.Myös kortisonia suun kautta jos yskä kestää ja ääni on kovin käheä.
- Girasol2
Mulla oli todella vakava keuhkokuume toissa kesänä. Jouduin ihan hengityskoneeseen kahdeksi viikoksi kun vasen keuhko lakkasi kokonaan toimimasta ja lääkärit olivat sanoneet että oli vaan päivästä kiinni ettenkö olisi kuollut.
Nyt vielä puolentoistavuoden jälkeenkin tulee sellaisia lieviä hengenahdistuskohtauksia. Välillä tuntuu, että olisi juoksusta hengästynyt vaikka vaan istuu paikallaan. Lääkäri määräsi mulle tänään "kokeiluksi" BUVENTOL EASYHALER inhalaatiojauhetta, joka on hengitysteitä avaava astmalääke ja lupasi muutaman viikon päästä soittaa ja kysyä onko ollut mitään apua.
Että kyllä varmasti on normaalia että sulla vielä tuota hengenahdistusta ilmenee, älä ole huolissasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774