Auton vuokraus Miamin kentältä

111122

Tarkoitus vuokrata auto Miamin kentältä. Olen ymmärtänyt, että vuokraamot kaikki samassa paikassa, mutta matkaa tulee jonkin verran vuokraamoihin. Paikalla käyneet, voitteko auttaa, kuinka kulku terminaalista (F) vuokraamoihin tapahtuu?? Kannattaako vuokrata auto vasta paikan päällä vai etukäteen Suomesta käsin, onko esim. hinnassa eroa?

6

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIA Mover

Uusi MIA Mover vie rental car centeriin.
      Ehdottomasti etukäteisvaraus vuokra-autoon.

• Itse tulin 3 viikkoa sitten Lufthansalla New South Terminaliin ja sieltä oli suora junayhteys vuokraamoille. Itsellä oli auto odottamassa Dollar:lla ja väkeä oli aika paljon liikkeellä. Maahantulotarkastus meni nopeasti, mutta laukkuja odotettiin tunti ja tullijonossa toinen. Itse junayhteys tosi pitkän käytäväkävelyn jälkeen vei vain hetken (yksi pysäkki), mutta vuokraamossa meni taas tunti.
      Minulla oli siis auto varattuna ja maksettuna etukäteen ja on ollut aina. Uskon, että näin toimien on helpompaa ja halvempaa, ellet sitten halua kilpailuttaa kaikkia siellä paikanpäällä ja jonottaa ja jonottaa...

• MIA Mover

• 111122

Kiitos, toivoinkin, että vastaat, kun tunnut tietävän yhtä sun toista fiksua!!!
        Kerro vielä tyhmälle, minkälaista autoa suosittelet kolmelle aikuiselle? Jokaisella norm. kokoinen matkalaukku käsimatkatavarat.
        Auto siis vuokrataan ennekkoon jo Suomesta.

• MIA Mover
        111122 kirjoitti:

Kiitos, toivoinkin, että vastaat, kun tunnut tietävän yhtä sun toista fiksua!!!
        Kerro vielä tyhmälle, minkälaista autoa suosittelet kolmelle aikuiselle? Jokaisella norm. kokoinen matkalaukku käsimatkatavarat.
        Auto siis vuokrataan ennekkoon jo Suomesta.

Ehdottomasti suosittelen esim Hertzilta midsize SUV, standard SUV tai minivan. Viikkohinta näyttää näissä olevan 190-200 euroa. Fullsize kokoluokka alkaa käymään ahtaaksi varsinkin matkatavaroiden suhteen.

• MIA Mover kirjoitti:

South Terminaalista olis kannattanu oikasta Flamingo parkkihallin läpi MIA Moverille. Jos taasen saapuu AA:n D-terminaaliin niin lyhin reitti kulkee Dolphin parkkihallin läpi.

http://www.miami-airport.com/where_to_park.asp

Hyvä vinkki, kannattaa pitää mielessä ensi kerralla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31