järjestön vaihtaminen

epävarma1234

onko täällä ketään aupparia (lähinnä varmaan amerikkaan suunnannutta/suuntaavaa) joka olis kesken prosessin vaihtanut järjestöä? Kiinnostaisi kuulla kokemuksia. Mistä järjestöstä vaihdoit ja mihin? Miksi? Pitikö hakupaperit täyttää ihan alusta asti uudestaan? Entä pitikö lääkärintarkastuksessa käydä uudestaan? Oisko vielä jotain sanottavaa aiheesta? Kiitos jo etukäteen vastauksista :) Niin ja vielä viimeinen kysymys: kannattiko vaihtaa?

4

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aupairiusa

Kannatti vaihtaa - EAP ei hommat toiminu yhtään ja piti ite soitella koko ajan ja kysellä perään. Vaihdoin CC:lle, ja tuntui että infoa tuli aivan kaikesta ja huolehdittiin, että hommat hoituu. Eli KANNATTI! Vaikka paljon piti tottakai uusiksi tehdä, mutta oli sen arvoista :)

• epävarma1234

kauanko sulla kesti tossa ''vaihdoksessa''? ja ylipäätään kiinnostais tietää että kauanko roikuit eap:n listoilla ennen vaihtamista ja kuinka kauan meni sitten vaihtamispäätöksestä siihen että pääsit etsimään perhettä cc:n kautta? :)

• aupairiusa

odottelin muutaman kuukauden, mutta ei tullut yhtään sähköpostia/puhelua/mitään. joten sit soitin cc:lle, olin infossa seuraavalla viikolla, ja hakemus täytettynä viikko infon jälkeen... riippuu toki itestä miten nopeesti saa tehtyä. mut siitä sit alko perheen etsintä muutama päivä sen jälkeen kun oli hakemus hyväksytty :) suosittelen!!!

plus niillon tosi hyvät aukioloajat, cc on auki johonki puoli kasiin saakka aina, niin voi iltasellakin soittaa...

• Itse valitsin ensin cultural caren ja olin tehnyt hakemuksenkin melkein valmiiksi, mutta vaihdoin viime tipassa kuitenkin EurAuPairiin. En itsekään ihan tiedä miksi, tuli vaan jotenkin sellainen tuntuma että se olisi ehkä kuitenkin parempi vaihtoehto. Myös rahalla oli osuutta asiaan, euraupair kun on aika halpa järjestö verrattuna esim cultural careen. Noh mulla eapista vain todella positiivista sanottavaa! Aina jos mulla tuli jotain kysyttävää niin laitoin vaan sähköpostia ja viimeistään seuraavana päivänä oli jo vastaus saapunut :) lähetin hakemukseni heinäkuun lopussa ja lokakuun alussa löytyi perhe ja 12.11 pääsin sitten matkaan :) olen tosi iloinen että valitsin euraupairin ja sitä kautta löysin tämän perheen, ihan täydellinen juuri mulle, ihanat lapset ja vanhemmat tosi mukavia ja huumorintajuisia! Onneksi vaihdoin järjestöä, tuskin olisi käynyt näin hyvin cc:n perheen etsinnässä. eapilla parempi majoitus yms. siellä new yorkin workshopissa. Majapaikka ihan nykin keskustassa, cc:llä kuulemma nykin ulkopuolella.
      Nyt olen täällä ollut vajaa kaksi viikkoa ja hauskaa on ollut! Aloin kirjoittamaan blogia arjestani täällä, käykää ihmeessä tsekkaamassa ja sinne voi laittaa lisää kysymyksiä jos tulee jotain mieleen :)

http://idadiamondsky.blogspot.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60