http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=818854
Vihreät on yksi Suomen 4 turhasta puolueesta
9
64
Vastaukset
- Mansen Montesquieu
Äänestäjät sen ratkaisevat, eikä yksi satunnainen Uuno Suoli24 -palstalla.
- ttttgg
Myös sosialistit ja vasemmisto ovat turhia. Ajatteleppa. Kaikki maailman sodat mitä niitä onkaan . Kaikissa on hyökkääjä ollut joko kommarit tai sosialistit.
Tällä hetkellä maailman ongelmallisimmat valtiot ovat poikkeuksetta sosialistisia.
Mikään maa joka on ei sosialistinen ei aiheuta ongelmia.
Missä sosialistit siellä aina myös ongelmaSuomi on esimerkki maa. Meistä ei nyt ole ongelmaa. Se taas johtuu siitä että vasemmisto puolueisiin kuuluu alle 30%Jos maamme olisikin enemmistöltään sosialistinen. Me olisimme ongelma muille. Niin se vaan on.- niinkö?
Tuota noin.... Ehkä kuitenkin kannattaisi oikeasti tutustua siihen mitkä maat sotivat ja mitkä maat ovat aloittaneet sotia. Huomaat silloin, että väitteesi on pikkaisen tyhjän päällä.
Olet väärässä myös tuon puolueisiin kuuluvien suhteen. Jäsenmäärät ovat paljon pienempiä kuin puoluetta äänestäjien määrät. Vasemmistopuolueisiin kuuluu noin 1,1 % suomalaisista, oikeistopuolueisiin 4,6 %.
- mitä milloinkin
Makuasia mikä on turhaa, itse pidän aika turhana puoluetta joka ei uskalla ottaa hallitusvastuuta ja tyytyy huutelemaan oppositiossa itsestäänselvyyksiä sekä kummallisia kaskuja.
- jаnne
se on persut :P persut on Suomen 2. turhin puolue :P
- Tee omasi
Satutko tietämään ettei toisten keskustelupalstoja saa omia luvatta?
- jаnne
tä?
- jаnne
muut 3 puoluetta ovat:
keskusta
persut
ja ipu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959