Suren. Tiedän, että olet mennyt.
En vihaa sinua.
21
963
Vastaukset
- vettä sataa
taivaskin itkee,hyvä ettet vihaa, suru kestää hetken.
tunteet ei ainaole helppoja,sinun valintasi on suru ei viha.
http://www.youtube.com/watch?v=Brja-lsTjws&feature=related- Aurinkoa paistaa
Kestää se. Ei pääse pakoon juoksemalla. Niin se vain on.
- Sait minut sekasin
Tämä niin osuu ja uppoaa. Tietäisipä se joku mitä toivon.....
- Vastaatko?
Onko miehelle vai naiselle?
- surku sumentaa
Suruviestisi surulline sulta suulla supussa supistusuuhun sun suurimman super sankarin se sellainen seksiin suojaamattomaan saattaa syöstä suuteloon sallittuun sen sallisin suhteesi suosikkini.
- sohvassa
Silittely siveää sitten sohva sutinaa Sinatra seinällä silmiään suojaa s..t.n sipasee syvyyksiin sutinaa sellaista siinä sihdataan sinne samassa siitä seuraa syöksy sitten suutelu.
- Somaa sohvalla
sohvassa kirjoitti:
Silittely siveää sitten sohva sutinaa Sinatra seinällä silmiään suojaa s..t.n sipasee syvyyksiin sutinaa sellaista siinä sihdataan sinne samassa siitä seuraa syöksy sitten suutelu.
Suudella sua saispa sen syöksyn sytyttämänä.
- sohvassa
Somaa sohvalla kirjoitti:
Sitä suutelua siinä samalla sua syleillen sylikkäin sitten seuraavaksi saunaan?
- ...
sohvassa kirjoitti:
Sitä suutelua siinä samalla sua syleillen sylikkäin sitten seuraavaksi saunaan?
syleilen sinua syvästi sinä sunnuntaina. Sielumme sovussa sulaa suureksi sumeaksi suudelmaksi säteitten seuratessa sivusta.
- sohvassa
Somaa sohvalla kirjoitti:
saa suudella sievä sinisilmä sokerinen sun suu siitä saa sinnekin säpinää siitä se startti sitte seuraavaan
- Sait minut sekaisin
Naiselle... Jota en oikein oikeasti tunne, mutta tiedän hänen elämän arvot.. Ääneen en uskalla hänelle sitä sanoa, vaikka sen harvan kerran ko näemme meinaan sanoa.. Ehkä pelkään siksi, koska se on todella kaunis, mutta minä näen hänen sisälle..
- ?
En wihaa minäkään, mutta en ole kyllä minnekään mennyt - en edes nukkumaan.
- Sait minut sekaisin
Monesti mietin onko tässä mitään järkeä? Mutta tunne puoli kun on vahva, sitä alkaa jännittään omia sanoja. Hänelle varmasti moni lirkuttelee ja paljon. Siksi on hankala itsellä aukaista suuta ja sanoa tunteet ja ajatukset ulos...
- :)
Hmmm.. onko tämä minulle??? Kuka meni sekaisin???
- ap.
:) kirjoitti:
Hmmm.. onko tämä minulle??? Kuka meni sekaisin???
Jos olis minulle sanoisin, ettei kannata enää miettiä semmoisia. Se oli ja meni. Turha ruikuttaa, kun on riuhtonut itsensä vapaaksi päästäkseen tapaamaan muita tai ainakin ylipäätään vapaaksi. Turha kitistä kun on potkinut toisen sydänsärkyneenä pois luotaan. Välittämättä edes katsoa silmiin. en vihaa. En vain enää halua kokea samaa koskaan uudestaan. En halua ihmistä joka tekee noin. Hänen on prempi jonkun muun kanssa. Ja minä kyllä nautin huomiosta jota saan. Se ei tunnu samalta eikä auta, mutta joku päivä sattuu kohdalle joku, jonka huomiolla on merkitystä.
- Sait minut sekaisin.
Riippuu siitä millä kirjaimella nimesi alkaa....
- 16+14
Nimimerkki Sait minut sekaisin, noi sun kirjoitukset tuntuu nii osuvilta.Nimittäin eräs mies reagoi ja käyttytyy mun seurassa juuri noin. Oma nimeni alkaa S:llä ja nimessäni on 5 kirjainta.
- enkä mene
En ole mennyt
- Nii....
Sanna
- surullinen minäkin
En minäkään sua vihaa. ikävä on suunnaton. ottaisitpa yhteyttä S (m).
Hautaanko meni montun pohjalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959