Niin Tästä pelistä vähän kysymistä. Kuten miten nää ase hommat menee, kun codissa on nämä Custom Classit jne... miten nää menee bf3? oon saanu sen verran selville että on jotain Enigeerejä ja jotakin? mitä niitä kaikkia on? mitä eroa? Ja näissä lisäosissa kuten tulee se Ac-130 miten sen saa käyttöön? (Tyhymä kysymys mut iha sama).. Mitä pelimuotoja? mitä niis tehään? Tämmöstä ja muuta tietoa pelistä, aattelin ehkä ostaa..
Battlefield 3 + lisäosat = kysymyksiä
6
187
Vastaukset
- ut!
watch yt
BF3 Kitit: Assault, Support, Engineer, Recon.
Assaultilla on Assault riflet
Supportil LMG
Engineerillä Carbinet
Reconilla tarkkuuskiväärit.
AC-130 saa tietyn lipun valtaamalla/Rushissa hyökkääjillä (siihen pitää spawnata)
Pelimuodot:
Conquest
Käytettävissä: Kaikilla yhdeksällä kartalla
Pelaajia: 24/32 tai 64 (Konsolit/PC)
Kuvaus: Päämääräpainotteinen sodankäynti
Tavoite: Vallata ja pitää joukkueellaan mahdollisimman monta lippua. Joukkue voittaa, kun vastustajien tiketit loppuvat.
Ajoneuvot: Kyllä
Rush
Pelaajia: 24/32 (Konsolit/PC)
Kuvaus: Päämääräpainotteinen sodankäynti
Tavoite: Hyökätä/puolustaa M-COM-asemia. Hyökkäävien täytyy tuhota kaikki asemat ennen tikettien loppumista.
Ajoneuvot: Kyllä
Squad Rush
Pelaajia: 8 (4 vs. 4)
Kuvaus: Ryhmäpainotteinen jalkaväkikamppailu
Tavoite: Hyökätä/puolustaa M-COM-asemia. Hyökkäävien täytyy tuhota kaikki asemat ennen tikettien loppumista.
Ajoneuvot: Ei
Team Deathmatch
Pelaajia: 24 (12 vs. 12)
Kuvaus: Tiimipainotteinen jalkaväkikamppailu
Tavoite: Joukkueiden on eliminoitava vihollisiaan niin paljon, kunnes saavutetaan tavoitettava määrä.
Ajoneuvot: Ei
Squad Deathmatch
Pelaajia: 16 (4 ryhmää)
Kuvaus: Ryhmäpainotteinen jalkaväkikamppailu
Tavoite: Ryhmien on eliminoitava vihollisiaan niin paljon, kunnes saavutetaan tavoitettava määrä.
Ajoneuvot: Infantry Fighting Vehicle (IFV) -jalkaväkiajoneuvot
muutamia muita...- Battlefield 3 tiatoa
Assault=Rynnäkkösotilas, aseita esim:M16A4,F2000...... voi heittää
healt packin josta omat pelaajat saavat lisää elämää (MAX 100%)
Engineer:Teknikko, aseita esim:SCAR-H,M4A1...voi tuhota tankkeja singoilla usa:smaw.. rus:RPG-7.. ja voi myös korjata mien tankkeja,jeepejä...
Support=tulitukimies,aseita esim: M27,RPK...VOI HEITTÄÄ AMMO PACKIN josta omat pelaajat saavat ammuksia
Recon=Tarkka-ampuja aseita:SVD,M40A5 Tarkka-ampuja voi myös pystyttää tukiaseman, johon kuollut saman puolen pelaaja voi ”syntyä” (engl. spawn) uudelleen.
Ps.jokaisessa pelaaja tyypissä on secondary weapon =suom.toinen ase... ja se on perinteinen pistooli eli mm.M9,M1911............JA VIELÄ jokaista pelaaja tyypin muotoa voi kehittää esim assaulttiin saa sydämmen hiaronta laitteen (Defibrillaatio) joolla voi pelastaa omia pelaajia jos heidät on jo ammuttu ja toivon että tästä on apua jollekkin. - bf3 sucks
Miksette pelaa mw3:sta? Parempi peli ku joku bf3.
- sataviisataa
MW3 on semmonen peli missä juastaan eeteen päin ja ammutaan FMG9.s akimbolla bf3 on taas semmonen peli mis pitää taktikoidaan ja pelataan tiimityönä
BF3 on vaa yks huono puoli ja se on se että ei oo partyy mut muuten se on 5/5 ja mw3 3/5
- sampsa6
Mitä pitäs tehä ku kone herjaa joka kerta että peli lakkasi toimimasta ja että keskeytti ohjelman kun yritän joinaa serverille, oli se sitten mikä serveri tahansa. Ei edes anna ratkaisua. tietokone muute ok ja pelin uusimmat päivitykset,
Hukassa.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969