Voicen heräämö loppuu tällä viikolla. Outoa kun Voice ei ole asiaa kommentoinut millään tavalla, vaan se on tullut ilmi juontajien puheista.
Harmillista.. Annia ja Nikoa (sekä Teemua) oli mukava kuunnella.
Heräämö loppuu?!
11
2408
Vastaukset
- höhöhöhö
Huonoimpia aamuohjelmia ikinä.
- näin.
ja mainoksia tulee perkeleesti.
ei varmaan kauhean suuri menetys.
- ......
Ei ole ollut mikään menestys, ihan hyvä, että vaihtavat miehitystä.
- plörö
EVVK
- drmeva
Sensuuri iskee. Heräämössä puhuttiin asioista niiden oikeilla nimillä. Tämä ei sopinut meidän homo/lepakko/mamu-nuoleskelijoiden imagoon.
- Jaajo rules
Nythän ois Suomipopilla mahdollisuus kaapata Anni takas ja kun vielä houkuttelisivat Jaajon ja Vuorisen aamuun, saataisi sinne dream team....sitten sitä vois taas kuunnella.
- Junttius ohi
Luuletko tosiaan, että uusi omistaja alentaisi kanavan samanlaiseksi pa.skaksi kuin edeltäjänsä, todella "suomalainen" irlantilaisomistaja?
- Jaajo takas
Junttius ohi kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että uusi omistaja alentaisi kanavan samanlaiseksi pa.skaksi kuin edeltäjänsä, todella "suomalainen" irlantilaisomistaja?
No sitä en tiedä, mutta jos se "alentaminen" tarkoittaa sitä että saataisiin yksi suosituimpia radioääniä takaisin aamuun, ei se välttämättä olisi huono ratkaisu. Tällä hetkellähän Suolipopin aamu on sellaista jonninjoutavaa jorinaa, että ei sitä viitsi kuunnella.
- Jaajo rules
Junttius ohi kirjoitti:
Luulen.
- Anonyymi
Junttius ohi kirjoitti:
Kuinkas sitten kävikään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999