Edellisellä kerralla näytettiin auringon haalistama kulunut keräyslappu, ruutupaperi jolle oli rahanantajat allekirjoittaneet sekä minigrip pussi johon armypojat keräsivät rahaa.
Olivat pitkänmallisella henkilöautolla liikenteessä armyvaatteet päällä nämä kaksi poikaa.
Ovat kiertämässä ovelta ovelle taas.En itse kerinnyt ovelle katsomaan onko ihan kunnon keräyslipas tällä kertaa, joten kysäistään täältä.
Ovatko käyneet teillä jo rahaa pyytämässä ja ovatko oikealla asialla vai meneekö rahat keskikaljaan porin baareissa tänään?
Mihinkään minigrip pussiin on minulta turha enää rahaa pyytää, kerran erehdyin antamaan ja toista ei tule.Pitää olla aito lukittu keräyslipas jonka avaa vasta keräyksen päätyttyä järjestön porukka jolle sitä rahaa kerätään.
Laillisesti liikkeellä rahankerääjät?
reilu peli kaikessa
2
198
Vastaukset
- osaa ottanut
niillä laillisilla on leimatut paperit, siitähän se selviää, ikinä en oo ruutupaperejakaan nähnyt??
- aika keljua
Leima paperissa ei takaa että minigrip pussista ei mene euroja keskikaljabaarin kassakoneeseen.
Haalistunut esite jostain vanhasta keräyksestä ei kovin aidolta vaikuta, eikä mitään leimoja näkynyt silloin.
Nimet tosiaan keräsivät ruutupaperille.
Taisivat olla filunkipelillä liikkeellä.Ensi kerralla sitten ellei virallista lappua löydy, soitan poliisit tarkastamaan herrojen asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725