Tuntuuko tämä pahalta

fanittaja!

28

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kade mistä?

Ilman Risto-Matti Ratiaa ja sen tuottamaan pääomaa,
      kyseinen lurtto seisoskelisi tänä päivänä ja edelleen hotelli Virun kulmilla
      ja toivoisi, että vielä kelpaisi ja löytyisi joku maksava asiakas.

Ja kyllähän sellaisia löytyisi suomalaisista vanhemmista kännisistä "poroista".

Tämä on miehinen mielipide.

• Saagim loukkaa

Anu Saagim loukkaa suomalaisia ikäihmisiä sanomalla että "Suomessa, kuten Eestissäkin, vanheneminen on sairautta ja vanhukset luokitellaan sairaaseen ihmisryhmään."

Jumankeuta, näinhän asia ei ole.

• t.l.

Ei tunnu. Tuhkimotarinoita on oikeassakin elämässä. En tiedä onko hänellä, mutta jollakin lailla onni on potkaissut häntä.
      Joillakin ihmisillä onnistaa ja joillakin ei vaikka mitä tekis.

• operaattori.

No eipä kaipaa Ratiaa mihinkään. Tulee toimeen
      omillaan. En ole ollut hänelle kateellinen koskaan.

• Pirre*

Tuntuu, sympatiani on Risto-Matin puolella..ilm. on tapahtunut ns. puhallus.

• ratsastaa

Voi herranjestas sentää, Eiköhän aikuinen mies tiedä, mitä tekee?
        Ainakin on kova mies pyrkimään lööppeihin.

• bessie*

Pirre, kukahan on puhaltanut ja keneltä?

Ratia laittoi vakain tuumin ja harkiten varojaan velkojien ulottumattomiin, Anun nimiin.
        Ei hän mikään avuton ja umpirakastunut nössö ollut sen tehdessään, korostihan hän sitä jo heti tuoreeltaan itsekin. Eikä arvostelukyvytön. Hän luotti Anuun ja tämä on osoittautunut luottamuksensa arvoiseksi. Joku toinen nainen olisi voinut loukkaantua jo siitä, kun Risto-Matti täysin tarpeettomasti selitteli liittoaan suomalaisille ja jaksoi muistaakseni mennen tullen sönköttää, että ei tässä mistään rakkaudesta tai ihastumisesta ole kysymys. Moni nainen olisi pitänyt rahat ja pistänyt ukon kävelemään.
        Sitä en tiedä, paljonko Ratia on tehnyt rahaa vuosien mittaan, mutta ihmeen nopeasti olen huomannut alennusnurkkiin ja koreihin joidenkin tuotteiden päätyneen.
        Saagim on varmasti tienannut siinä missä miehensäkin, omalla työllään ja osaamisellaan.

Hieman "ärsyttäviä", joskin eri tavoilla, ovat mielestäni molemmat. Ilmeisesti ainakin Saagin aivan tahallaan.

• suomalainen.

Senverran isänmaallinen suomalainen olen,
      että suurta kateutta tunnen. Liian onnekas!

• Suomalaiselle.
        Aloin oikein miettimään kommenttiasi ja meiän kateutta.
        Ollaanko me tosiaankin onnellisia vain silloin kun kaikki on samassa kuraojassa päät samalla tasalla.
        Eli ei se niin väliä oo miten menee kuhan ei naapurilla mene paremmin.

• meeriamanda

Hymähdellyt / hymyillyt olen ko. virottarelle. Tietynlainen " esillä " olo on kasvattanut tilinsä saldoa:D

Kauneutta joko on tai ei, makuasia sekin.

Minkäänlaista kateutta en Saagimia kohtaan tunne, enemminkin säälinsekaista myötähäpeää.

• kaksinaismoraaliako

Kyllä sitä "esillä" oloa on monella julkisuuden henkilöllä ja sinne pyrkivillä.

Tunnetko myötähäpeää, kun katselet BB:n peitonheilutteluja?

• meeriamanda
        kaksinaismoraaliako kirjoitti:

Kyllä sitä "esillä" oloa on monella julkisuuden henkilöllä ja sinne pyrkivillä.

Tunnetko myötähäpeää, kun katselet BB:n peitonheilutteluja?

Esillä oloa on monenlaista, kait olet lukenut hänen sekoiluistaan vuosikausilta? Netistä löytyy....

Mistä tiedät katsonko kenenkään peitonheilutuksia? Jos ja kun et sitä tiedä, pidä mölyt mahassasi!

BB;n ihmiset on nuoria, ei loppuunpoljettuja vosuja - siinä on suuri ero.

• Häpeilevä kateus.

Tunnetko myötähäpeää siksi, että on kaunis, vai siksi, että on varakas?
      Vai ehkä siksi, että on nainen?

• Aikuinen, objektiivi

Kenelle ne Risto-Matti Ratian omaisuus ja rahat olisivat kuuluneet?
      Pankeille, Suomen verovirastolle vai toisille yrittäjille?

Toivottavasti ei ole meiltä suomalaisilta veronmaksajilta pois.

Viehättävä nainen, miksei hän saisi menestyä ja nauttia suosiostaan?
      En tunne ihmistä, enkä tiedä taustoista. Kauniit ihmiset ovat aina ilo silmälle, mutta en tiedä mitään syytä erityiseen ihailuun.

• saa ja antaa

En ole ikinä kadehtinut palveluistaan maksun saajia, uskon vastavuoroisuuteen.

• 4+16

En minäkään!

• sporty tuulipuku ♀

Ei ole kaunis minun mielestäni. Jotenkin julkea on puheissaan ja esiintymisessään.

Onhan se toki niin, että helpommin pääsee tuolla tyylillä esiin ja lööppeihin kuin olemalla sävyisä ja hillitty.

• Tuntuuko pahalta?

Onhan Anu jo nyt sellaisen uran tehnyt,
      että sillä ansainnut esilläolonsa.
      Harvalla on Suomessa sellaista meriittiä:

Työura:

Virossa Saagim on tehnyt mallin, tv-juontajan ja vaatesuunnittelijan töitä.[1] Lisäksi Saagim on toiminut Viron Hustlerin päätoimittajana. Vuosina 2004–2008 Saagim oli viihteellisen, julkisuuden henkilöihin keskittyvän Just!-lehden päätoimittaja. Helmikuusta 2008 alkaen hän on ollut virolaisen Elu24-verkkolehden päätoimittaja.[3] Vuonna 2012 Saagim on toiminut FOX-kanavalla näytettävässä Tanssi peppu pieneksi Suomi -ohjelmassa tuomarina.
      Siinäpä aihetta suomalaisille kateuteen! Olkaa Hyvät!

• Upeaa!
    • .p

Lätsäni alle ei mahdu, miksi minun pitäisi häneen pahentua?
      Kateellisuuden karvainen koura harvoin kourii minua, jos koskaan.
      Miksi minulla pitäisi olla kuin jollain toisella, kun olen osaani onnellinen?

Saagim on edustava ja taitava julkkis. Osaa lausahdella totuuksia meistä, minunkinlaisistani persjaloista, milloin mistäkin ja kenestäkin.
      Hymynkureesta suupielissään itse ajattelen, että ne on annettu puolittain vitsiksi, samalla testaten meidän tosikkomaisuuttamme.

Media imee lausunnot ahnaasti, kuin rintalapsi, ja taas on lehdissä jutut kuvineen, julkisuus taattu taas kerran.
      Ratia taas on varmasti piinkova liikemies, lähtipä liikkumaan Tantsuihinkin.

• kashmir vino

Tämä ketju taas kertoo, et palstalla taitaa ikä olla 80 vee

Puhallus, vosu, maksava asiakas...

• nyt kelpaa.

Oletkos sinä-kashmir-se
        ilotalon isäntä itse?

• ikinuori.

Muuten!
      Kukas voisi olla meidän suomalaisten
      Anu Saagim?
      Aira Samulin olisi ehkä liian ryppyinen.
      Ei. No kyllähän se Aira on!

• Kaupunkilainen

No eikä ole! Aira on paljon fiksumpi ja mukavampi kuin Anu, vaikka liputtaakin Ristomatin puolesta tanssiohjelmassa.

Aira oli kerran työpaikan pikkujoulussa esiintymässä, ja oivalsi aika nopeasti, minkälaisia tanssiaskeleita meille voi neuvoa, että oppi menee perille. Hauskaa oli, vaikka en ole koskaan tuntenut itseäni niin typeräksi kuin siellä lattialla hytkymässä noin 300 muun kanssa.

• komplekseja

Kyllähän tuo Anu Saagim on meille tärkeä.
      Häneen kun voimme purkaa pahaa oloamme!
      Mutta miksi meillä on paha olo? Se on suu-
      rempi kysymys.

• ,,,,,,,,,

En tiedä, miksi aina puhutaan kollektiivista pahasta olosta?
        Kullakin on, tai ei ole, minulla ei.
        Mikään ei ole vähemmän älykästä, kuin yleistys.

Itselläni ei ainakaan ole vaaleissakaan kuin yksi ääni.
        Vain sillä voin puhuakin, en muiden puolesta.

Ja Ratiaa ja Saagimia pidän pystyvinä ihmisinä.

• kova uho.
      • ?????

On luettu aiemmin tuo NUORIA miehiä koskeva tutkimus.
        Luitko itse?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      67
      2395
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1779
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1614
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1565
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe