käykö riikassa ostoskeskuksissa eurot, entä Visa electron
käykö Riikassa eurot
10
1030
Vastaukset
- Lati on valuutta
Ei käy eurot. Valuutta on lati. Visa electronilla voi maksaa Riiassa aivan kuten Suomessakin. Pankkiautomaatit ovat helppokäyttöisiä ja niitä on joka ostoskeskuksessakin ,joten nostapa sieltä lateja ,jos ja kun haluat maksaa käteisellä.
- cesus
automattinostosta menee kuitenkin palvleupalkkio 2,5 5 nostosummasta
- bjih
cesus kirjoitti:
automattinostosta menee kuitenkin palvleupalkkio 2,5 5 nostosummasta
Kannattaakin siis nostaa enemmän kerralla
EI KÄY
EURORUPLAT EIVÄT KÄY RIIKASSA
1 LATI = 1,3 EUROA- lati halventunutko?
Onko Latin kurssi heikentynyt? Kesällä se oli vielä yli 1,4 .n.
- matkaaja121
Ei ole euromaa, valuutta on lati.
- Riganieki
Latin kurssi on 0,702804 ja pientä heittelyä suuntaan tai toiseen riippuen valuutanvaihtopisteestä. Kuitenkin aina tuossa 1,4 nurkilla. Lentoasemalla mainostavat "ei komissiota" mutta muuten heidän kurssi on todella huono. Kesäisin on yleensä turistin kannalta paremmat kurssit kuin näin synkkänä vuodenaikana. Samoin siinä turistien yleisimmällä saapumispysäkillä eli
Stockan luona heti oven sisäpuolella on valuutanvaihto, jossa pitää vaihtaa melko miehekäs summa jos haluaa hyvällä kurssilla. Pienten vaihtosummien osalta
surkea kurssi.
Eurot käyvät melko usein, JOS olet ostamassa autoa yksityiseltä tai pikkudiileriltä, muuten kyllä lati on se valuutta, jolla mennään. - kokemusta....
Valuutta kannattaa vaihtaa jo suomessa, esim. Forexissa.
- valistusta
Ei käy, Latvia ei ole rahaliitossa eli sen maan valuutta on lati.
- Riikan frendi
Ei käy. Riikka ei maksusta anna ja ilmaiseksikin vain minulle.
Eikä käy Riiassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039