Olettekos vilkaisseet työvoimatoimiston sivuja? Ei paljon tarjota koneistajan paikkoja.
Uusimaa alueelle tulee keskimäärin 3 ilmoitusta vuorokaudessa. Näistä kaikki on välitysfirmoja. Eli vasta koulusta valmistuneen aivan turha näitä paikkoja kysellä, kun kokeneitakin hakijoita varmaan sadoittain. Muille paikkakunnille ilmestyykin 1 paikka kuukaudessa. No ehkä tampereelle ja turkuun 2 paikkaa.
Taitaa olla parempi vaihtaa alaa.
Kauanko tämä kehityssuunta jatkuu?
2
109
Vastaukset
- - töitä on -
No eihän niitä työpaikkoja missään työvoimatoimiston sivuilla julisteta missä niitä lukee lähinnä työttömät!!! Avoimet työpaikat jaetaan aina työssäkäyvien kesken sillon, kun joku haluaa vaihtaa työpaikkaa parempipalkkaiseen. Ne täytyy aina ottaa itse selville soittelemalla eri yrityksiin ja kysymällä, olisiko työpaikan vaihto mahdollista. Työvoimatoimisto on ns. "viimeinen oljenkorsi" koska näihin paikkoihin satelee yleensä satoja hakemuksia eikä kukaan yrityksessä niitä kaikkia ehdi käymään läpi, etenkin kun oikeasti päteviä hakijoita näistä on vain pieni murto-osa.
- 21
juuri näin, ei oikeita työpaikkoja ole missään työkkärissä, ne menee puskaradion kautta ne yritykset jotka joutuu työkkäriä käyttämään eivät ole ammatti-ihmisten suosiossa syystä tai toisesta, yleensä palkkaus, työ olot, henkilökemiat on jotenkin vialla, siksi ei se puskaradio heille työväkeä tuota ja sitä on etsittävä työkkärin kautta, ja vaihtuvuus on sen takia hyvinkin suurta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774