Oon siis 98-poika ja etin jotain (pervoa) juttuseuraa 99-97 syntyneistä pojista.
Jos et kehtaa laittaa sähköpostia tähän, nii keksitää sitten joku muu tapa.
Poika Pojalle :D
8
209
Vastaukset
- esgsrg
:3 hmm no täällä ois yks 97 poika vaan en oikeen kehtaisi tähän sähköpostii laittaa :p
- Fapperboy97
Täällä 15v. eli 97-poika Savosta, lisätkää: fapperboy97@hotmail.com
- -gAy-
Sopis hyvin mutku mul ei oo kikkii... eikä skypee :(
S-posti ois mut sil on kyl hidast kirjottaa.. eikä facee viittis antaa.... mitäs me nyt tehää :D Jos sul ois s-posti nii voitais siel keksii mis jutellaa? - jouuuuuu
smokeguy97@luukku.com
- -gAy-
Juu smokeguy laitoin viestii ;)
- Näitä on netti pullollaa
Hei eiks pervoja löydy omeglestakin -.- ei tommonen ole homoutta vaa korkeintaan jotain kiinnostusta ja nuoruuden hairahdusta. Homous on rakkautta, ei vain seksiä. Kiinnostaako ketään enää rakkaus?
- -gAy-
Vittu en mä täältä mitään seksiä hae -,-
Juttuseura ei twarkota seksiä... - moooooooooooi
tääl yks -97 poika kans! :D
laittakaa mul viestii jos ootte kiinnostunei!! :)
poika97@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745