Etsiskelen tässä hyvää tarkkuuskivääriä. Voisiko joku kertoa hieman näistä tarkkuuskivääreistä.
http://www.milgear.fi/kauppa/metallinen-p-1725.html
http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1220&category_id=94
Millainen tarkkuus ja kestävyys ja näitä perusjuttuja.
HUOM:
En sitten halua kuulla niitä älä osta snipaa kommentteja.
Kiitos jo etukäteen.
Hyvä tarkkuuskivääri
14
185
Vastaukset
A&K SVD on hyvä ja toimiva mutta erittäin raskas ja vaikea ladata.
Wellin aseet ovat muuten hyviä mutta hoppi kumit kuluu helpolla.
Minkälaiselta hintahaarukalta etsit että mikä saisi olla max hinta?
Tarkkuus on yleensä hyvä riippuu kuulista hop upin säädöistä.- 1998
Joo tiedän,että toi SVD on raskas ladata onn ladannut kaverin aseen mutta en oikeen ampunut. Hinta mieluiten alle 200 euroa. Ehdotuksiakin saa laittaa.
- sniper l96
http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=839&category_id=94 tuo on hyvä mun mielest mulla on se!
Airsoftnet, airsoftnet .. Polku milgeariinpäin käy
- !!!
molemmat hyvii kauppoi
- sniper killer
a&k SR25 mahtavihko ase (airsoft.net.fi)
- airsoftaaj4
Well warrior MB-01
- dgffhfhhd
Menes nyt kouluun siitä.
- Kokenut Kivääristi
Wellin aseisiin edes koskis, varmaan huonointa laatua mitä markkinoil täl hetkel. Siks niin halpakin.
A&K SVD suosittelen jos siihen vaihtaa co2 sylinterin tilalle, muuten vehkeestä ladata. ja perän kiinnitys on ihan crap, murtuu herkästi, ja muovinen tukki ja perä on usein kompastuskivi niin wellissä kuin a&k:ssakin.
Itse kääntäisin katseen kaasutoimisten puolelle js nostasin hintahaitaria tohon 250e
Itel ollu kaiken näkösii kivääreitä pelivälineinä, alkaen wellistä päätyen tanakaan. hinnasta 250e-1500e, kokemusta jousi, sähkö ja kaasukivääreistä löytyy pitkällä tähtäimellä ja ite kannatan vahvasti kaasukäyttösiin aseisiin kallistumista.
200-300e saa ehkä parhaan hinta/laatusuhteen omaavan kaasukiväärin markkinoilta jota suosittelen, kyseinen peliväline työstössä juuri ja erittäin lupaavan oloinen laite.- Aseessa M160-Virit
Onko kokemusta Wellin aseista, hyviä virityspohjia on ja niistä saa aikaseksi hyvänkin snipun!
Itse omistan Well MB05-Aseen joka on vallan loistava, aseessa enää Welliä kylläkin vain Tukki, ja piippu, muut osat vaihdettu. 8/10 osuu 90m päähän, että ei ole kovin huono. - Kokenut Kivääristi
Aseessa M160-Virit kirjoitti:
Onko kokemusta Wellin aseista, hyviä virityspohjia on ja niistä saa aikaseksi hyvänkin snipun!
Itse omistan Well MB05-Aseen joka on vallan loistava, aseessa enää Welliä kylläkin vain Tukki, ja piippu, muut osat vaihdettu. 8/10 osuu 90m päähän, että ei ole kovin huono.kysymys kuuluu, onko se silloin wellin kivääri?? ;)
tottakai lähes mist'vain saa hyvän osat vaihtammalla, mutta tässä selkeästi kaveril ei ideo ole lyödä asetta atomeiksi.
Onhan itelläkin beta projektin m200 jossa on vain m200 runko enään, aresin osia muuten kaikki, niin sehän on silloin jotain muuta kuin betaprojektin ase.
Ei siis dissausta vaan se että jos tehdaspohjaisina aseita verrataan ja kuinka pienellä vaivalla sen saa pelikelpoiseksi.
Mutta ei tuo sinun wellin runkoon rakennettu kivääri.
Pienellä vaivalla tarkoitan piipun ja hoppikumin vaihtoa.
Ja kaverihan selkeästi etsii tehdasvalmista hyvää snipua jota wellin tuotokset ei todellakaan ole :) - M160-Virit
Kokenut Kivääristi kirjoitti:
kysymys kuuluu, onko se silloin wellin kivääri?? ;)
tottakai lähes mist'vain saa hyvän osat vaihtammalla, mutta tässä selkeästi kaveril ei ideo ole lyödä asetta atomeiksi.
Onhan itelläkin beta projektin m200 jossa on vain m200 runko enään, aresin osia muuten kaikki, niin sehän on silloin jotain muuta kuin betaprojektin ase.
Ei siis dissausta vaan se että jos tehdaspohjaisina aseita verrataan ja kuinka pienellä vaivalla sen saa pelikelpoiseksi.
Mutta ei tuo sinun wellin runkoon rakennettu kivääri.
Pienellä vaivalla tarkoitan piipun ja hoppikumin vaihtoa.
Ja kaverihan selkeästi etsii tehdasvalmista hyvää snipua jota wellin tuotokset ei todellakaan ole :)Niin, eivät todellakaan! Omasta mielestäni silloin on pelikelpoinen/hyvä trk.kivääri, kun osuu vähintään 7/10 80m päähän ihmisen kokoiseen maaliin
- Kokenut Kiväristi
se on kyl kieltämät ihan hyvä :)
KJW m700 sai piipun ja hoppikuminvaihdolla testihallissa 10/10 100m eli kentällä tulee olee todennäköisesti 7-8/10 säävaikutuksen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969