Onko Pirkanmaalla tarjolla Metallialan töitä? Molliin tulee aika laiskasti hakuun.
Muutamaan työhaastatteluun olen kuitenkin päässyt. kaatunut aina kokemuksen puutteeseen ikää 20v. Jokaiseen paikkaan on ollut tarjolla 10v enemmän kokemuksen omaavia kavereita.
Onko pirkanmaalla vielä paikkoja missä menisi niin hyvin, että voisi mennä suoraan firmasta kyselemään töitä? Jos on niin heittäkää nimiä niin käyn samantien kyselemässä.
Työpaikat Pirkanmaa
Töitä töitä
5
311
Vastaukset
- kullanarvoistatietoa
Taas yksi tolvana joka kuvittelee että niitä paikkoja täällä huudeltaisiin. Hohhoijaa.
- swer hththtr
Missä niistä sitten huudellaan?
- george bush
Onko käsite "puskaradio" tuttu?
- reporules
no on high tech tubing ari tai huuko jatkuva haku päällä
- Avartajat
Olet sen verran nuori että kannattaa hakeutua jollekin toiselle alalle.Metallihommilla kun ei tule toimeen kun ulkolaiset työntekijät polkevat palkat niin alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774