verkkarit parhaat housut eikö?
verkkarit rulez
14
1428
Vastaukset
- niinq
mukavimmat jalassa, kun ei kiristä mistään.
- diiva
..se kylläkin riippuu verkkareista.. ei mitään nappi-keishejä ;]
- joku vaan(m89)
Verkkarit on ihan hirveitä, rumia, mauttomia, landepaakkujen univormu samoin kuin tuulipuvut!!!!
Ne ei ees kiristä mistään* ja eikä ees perse näytä hyvältä verskoissa!!!!
*Usein sanotaan, että pitää käyttää sellasii vaatteit, jotka kokee omakseen ja tuntuu hyvältä.
Mun mielest tiukat ja kiristävät vaatteet tuntuu hyvältä!!Oonko ihan pimee???!!!- eräs poika
No, olen sitä mieltä että pitää pukeutua tarpeen mukaan eri tavalla. En voisi pitää mitenkään verkkareita koulussa, mutta vapaa-aika onkin sitten asia erikseen! En esim. pidä farkkuja mökillä, eihän siinäkään ole mitään järkeä.
- joku vaan
eräs poika kirjoitti:
No, olen sitä mieltä että pitää pukeutua tarpeen mukaan eri tavalla. En voisi pitää mitenkään verkkareita koulussa, mutta vapaa-aika onkin sitten asia erikseen! En esim. pidä farkkuja mökillä, eihän siinäkään ole mitään järkeä.
...miten nii ei oo järkee pitää farkkuja mökillä???
- joku vaan
Mikä on verkkarit in english???
- verkkarit aina
Kyllä verkkarit on parhaat, varsinkin adidakset käytän niitä aina paitsi juhlissa. Vihaan farkkuja enkä käytä niitä koskaan.
- tämä on mielipiteeni
Verkkareiden pitäminen vielä teini-iässä antaa lapsellisen kuvan. Lapset yleensä puetaan verkkareihin, koska ne on mukavimmat leikeissä ym. eikä tarvitse taistella nappien ja vetoketjujen kanssa.
Jos siis näen jonkun teinin/aikuisen kaupungilla tai muuten julkisella paikalla verkkareissa, niin ajattelen että hän ei ole vielä kasvanut ulos tuosta vaiheesta ja on kakaramainen.
Sori, mutta näin ajattelen.- shebaleba2222222222
huvittavan näköistä jos joku kävelee verkkareissa kaupungilla
- jep jep
shebaleba2222222222 kirjoitti:
huvittavan näköistä jos joku kävelee verkkareissa kaupungilla
Huvittaa se farkkujen käyttökin kaupungilla, katon aina että taas on ihmiset vetäny kaivostyöläisen/maanviljelijän työvaatteet (farkut) päälle lähtiessään kotoa.
- ----
Itse pitäisin mieluummin kollareita kuin verkkareita. Kollarit ovat paljon siistimmät ja asiallisemmat esim. julkisella paikalla kuin verkkarit.
- abcdaa
AAAAARGH vihaan verkkareita, ne on rumia, ällöjä, haisee pahalle ja hyhyhyhyhyi muuteni. kollarit on NIIIIIIIIIIN paljo paremmat ku verkkarit. IHMISET, ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ VERKKAREITA !
- Anonyymi
Niin älkää! Vihaan verkkareita ja ne on ihan ***** ******
- Anonyymi
Eikä ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764