Discovery olisi mahdollista tulossa talouteen,dieselillä ja automaatilla tietysti.
Paljonko dieselit kuluttaa (300tdi ja Td5)?
Ja kumpi mahtaa olla luotettavampi vehje?
Discoveryn dieselit
3
164
Vastaukset
- yrittävä eläkeläinen
Me ollaan nyt ajeltu 10 vuotta Td5:lla kulutus noin 9--11 litraa/100km tuntuuhan se paljolle kun Freelanderilla pääsee 7-8 litralla.
Mutta jos aijot hinata jotain esim asuntovaunua,venettä tai muuta raskaampaa niin vastaus on Discovery remontteja ollut tosi vähän -ajettu 170 000 vm 2003
Vuoden 1990 mallilla ajoin 400 000 km siinä oli yksi vaihdelaatikko remppa ja kytkin
ohjaustehostin rupesi sitten vuotamaan niin laskin sen eläkkeelle,olis kyllä kannattanut peruskorjata,ajaisin sillä vieläkin.
Ei Friikussakaan paljon moittimista mutta ajettu vasta 60 000
mutta ei niin hyvä vetohommissa kun Disco. - Yrittävä eläkeläinen
Niin toi mun Disco on manuaali.Kymmenen vuotta sitten automaatit oli 4 vaihteisia se ei tuntunut silloin hyvälle,niin valitsin manuaalin ja siitä toi vaimokin tykkää eikä ajais muuta kun Discolla.
- Lantikka mies
Minulla on Discovery 4 8 vaihteisella automaatilla, keskikulutus kaupungissa ajellessa on 9,3 litraa satasella.
On muuten lämmin talviauto ja sellainen vaunun veturi , että parempaa saa etsiä.
Malli on halvin S versio, mutta riittävästi on varusteita ja tilaa mukavasti matkatavaroillekkin. Parasta on kuitenkin täysilmajousitus, joka on pehmeä ja silti kantava.
Koneessa on vääntöä, vastaa terhakkaasti kaasuun ja kuluttaa vähän 2,4 tonnia painavaksi autoksi.
Suosittelen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712