nyt sukelletaan
Vihreillä menee lujaa
8
82
Vastaukset
- Iso isäntä
Maalaismyönteinen kepu saa yllätysvoiton, maalaisvastainen vihreät kokee rökäletappion. Oikein susisuojelijoille!
- vihreä haalenee
Ei pitäisi purra ruokkivaa kättä ja kannattaa ruokkijan kurittamista lisäveroilla ja -maksuilla.
Keskustan ääniosuus laski 1,4 %-yksikköä, vihreiden 0,4. Meillä on eri käsitys rökäletappion merkityksestä.
- keskustan iso voitto
patriklind kirjoitti:
Keskustan ääniosuus laski 1,4 %-yksikköä, vihreiden 0,4. Meillä on eri käsitys rökäletappion merkityksestä.
Siihen nähden miten isot mullistukset Keskustalla ovat olleet niin voidaan puhua isosta voitosta.
- TimppaTT
*ojentaa seppeleen*
otan osaa poismenonne johdosta! :(
Ei tuntunut auttavan edes "homo-kortin" visusti piilossapitäminen! :D - Tatjana neuvoo
Mekään emme peruuta - meni syteen tai saveen! Peruuttamalla ei pärjää.
- TimppaTT
Hyvin edetty! ;)
Koko maa, paikkajako:
Persut: 752 lisäpaikkaa "peruuttamalla"
Yhteensä paikkoja koko maassa: 1195
169 556 UUTTA Suomalaista tykkää nyt meistä.
Kaiken kaikkiaan: 307 314, jotka osaa MYÖS peruuttaa!
Vihreät "kaahasi" ylinopeudella "eteenpäin":
- 48 paikkaa. Yhteensä koko maassa: 322
15 935 Suomalaista ei enää leiki teidän kanssa! :(
212 342 on vielä sekaisin Marista! :/
Kaverinne Koksut "eteni" "vaalivoittoon" fantastiset:
- 286 paikkaa. Yhteensä koko maassa: 1 735
54 436 ei uskalla enää lähteä näittenkään kyytiin, koska ei saa edes pakkia päälle, vaikka käytössä on automaattiloota!
Maassa on yhteensä 544 682 idioottia! :/
- uspin
Vihreiden lähtölaskenta on alkanut. Kansalle kun aikansa syöttää veroja, susia, joukkoliikennettä harvaanasutuille seuduille jne. Sitä saa mitä tilaa. Kansaa on kurjistettu liikaa ja ei mene kauan kun kookoomus ja demarit ovat pienpuolueita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889