Tänään koitin 4 kertaa.. into lopahti siihen...
Aikaisemmin josku kun soittelin 7 kerralla sai jonkun langan päähän..
Sitten kun saa jonku kiinni onko 1kk jonotus aika lääkärille oikein ?
Yksityiseltä reseptin haku on kallista... ainakin minulle..
t:: veron maksaja
Terveyskeskus miten sinne saa puhelin yhteyden ?
2
221
Vastaukset
- Tod. ikävää
Joo, itse soittelin äsken pojalle 9v. koulun hammashoitolaan aikaa. Jo 3:lla kerralla vastattiin ja sanottiin, että menee ens vuoden puolelle ajan saanti. Mutta "särkyaikoja" voi soitella huomen aamulla, tänään niitä ei saa antaa. Voihan v...tu! Kuinka moni voi soitella töistään vaikkapa klo 8-9 ja jonotella puhelimessa ja toivoa, että armosta annettaisiin sellainen aika, ettei tarttis olla töistä pois ja kuljettaa hammashoitoon, vaan olisi koulupäivän aikana. Alkaa meinaan töissä ahistaa jos pitää puhelimessa olla työaikana ja sit vielä päästä kuljettamaankin.
- oikein teille
Kärsikää, perseet!
Äänestitte kataisen porukkaa, sitä saa mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722