Ehtiikö vielä peruttua Alexandriasta otettu eläkesäästäminen ilman mitään kuluja? , tuleeko takaisinnostokuluja tai vastaavaa?? Säästöä n 7000e, mikä olisi käteen jäävä summa?
ehtiikö eroon alexandriasta ilman kuluja?
5
304
Vastaukset
- Elex3
On nää ihme tyyppejä,, kun kukaan ei vastaa?? Kait ne kylpee rahoissaan! Ja kysymys vaan kuului, tarvitseeko maksaa jotain takaisinnostokuluja vai ei? Yritin sopimuksesta lukea, muttei sieltä erkkikään saa selvää:/
- Kroisos Pennonen
Kannattaiskohan moinen kysymys esittää jossain muualla kuin tällä juoru/ paskapalstalla:):) Suosittelen esittämään kysymyksen suoraan henkivakuutusyhtiölle, jos meinaat rehellisen vastauksen saada.
- Mistäs
me tiedämme minkälaisen sopimuksen olet tehnyt?
googleta nyt aluksi vaikka suomi24:sta. Täälläkin on monta ketjua
Skandian vakuutuksiin liittyen, jos sinulla sellainen sattuu Alexandrian
kautta olemaan.
Alexandriasta et tule rehellistä vastausta saamaan mikäli voit päästä siitä
kuivin jaloin irti.
- 2 sekuntia
Oletko saanut vuositiedotteen vakuutuksen arvosta? Muistaakseni siinä on kerrottu takaisinosto arvo. Itse en kahta sekuntia miettinyt takaisinostoa kun siitä kuulin eli nostin pois mitä siellä oli jäljellä.
- niin...
Ohjeita löytyy täältä:
http://saituri.org/paakirjoitus/tiedote-skandian-elakevakuutuksen-rahat-saa-pois-ilman-mutinoita/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722