Eli lakihan menee siten,että jos olen pakkolomalla 200 päivää,niin voin sanoa itseni irti ilman merkittävää karenssia,mutta mitä tuo 200 päivää tarkalleen ottaen tarkoittaa?
Tarkoittaako se 200 kalenteripäivää vai 200 työpäivää?
Olen totaalisen kyllästynyt tähän kohdalleni sattuneeseen "pakkoloma-automaatin" osaan,joten otan sen puolen vuoden palkan,jonka firma joutuu lmaksamaan,kun sanon itseni 200pv:n jälkeen irti.
Viides vuosi,kun puoli vuotta saa olla töissä ja puoli vuotta pakkolomalla,joten nyt riitti.
200 päivää
ei metallihommia enä
1
161
Vastaukset
- ..............
200 kalenteripäivää ja voit irtisanoutua ilman seuraamuksia. Irtisanoutuminen rinnastetaan tässä tapauksessa siihen, että työnantaja olisi irtisanonut eli irtisanomisajanpalkka tulee sen mukaa. Mutta ei se kyllä 5v jälkeen mitään puolta vuotta ole. 1kk tai juuri 5v jälkeen nousee 2kk, en muista varmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774