Säkylän demareissa oli juttu."Asioista tavallisesti hyvin perillä olevat lähteet tietävät kertoa, että Säkylän perussuomalaisten toinen valtuutettu Ville Reko olisi jo ennätetty toivottaa tervetulleeksi keskustan ryhmään. Reko keräsi 79 ääntä eli enemmän kuin yksikään keskustan omista ehdokkaista.
Mitä mahdolliselle loikkarille on luvattu vai onko luvattu mitään, ei ole tiedossa. Rekon kohdalla kyse saattaa olla ajatuksesta, että on vain " kotiin tulon aika ".
Kysymys kuulu, voiko mikään instanssi estää tälläisen tapauksen, jos se toteutuu heti vaalien jälkeen, eiko tässä jos jossain olisi varamiehen paikka?
petos?
5
393
Vastaukset
- läntinen
Jos mainitsemasi "loikkaus" tapahtuu niin PS:n ryhmä hajoaa ! Mutta taitaa se toinenkin löytää sieltä kaksi aateveljeä joten kyllä he äänensä kuuluville saavat !
- luvalahtelainen
Ei kai sillä ole väliä, löytyykö aateveljiä. Eikös heidän työnantajiaan ole joka tapauksessa "persu-uskovat", jotka ovat hänet/ heidät valtuustoon äänestäneet, ei kepulaiset tai muutkaan eri ryhmiin kuuluvat.
- luvalahtelainen
Kaksi vastavalittua perussuomalaisten kunnanvaltuutettua loikkasi kokoomukseen Laitilassa, kertoo Turun Sanomat. Ihmettelen edelleen moista demokratian halveksuntaa ja vastuustapakoilua. Jos porukka ei miellytä, pitäisi varamiehen astua remmiin, eikä hyppiä puolueesta toiseen jo ennen valtuustokauden alkua.
- Jyrki-Boy69
Laitilassa on ihan fiksuja persuja.
- Ville Reko
Demarit kirjoittelee Säkylässä mitä sylki suuhun tuo, edelleen olen Perussuomalainen ja tulen aina olemaan, kateellisten paskapuheita,ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764