Koulutuksen alussa maalailtiin että kovasti on alalla töitä, vaan mitenkäs on tilanne nyt kahden vuoden koulutuksen jälkeen? Töitä ei olekaan enää yhtään koko maassa!!!
Turhin koulutus IKINÄ
4
516
Vastaukset
- metallimies (kasari)
Olisit opiskellut yliopistossa jotakin "kunnalistaoudellistasosiaalipolitiikkaa"
Olisit saanut kunnalta ikiviran! - löytyylöytyy
www.mol.fi ja hauksi koko maa kyllä löytyy eli ei muuta kuin kimpsut kasaan ja muuttamaan työn perään siitä se työnteko lähtee !
- aake setä
Ihan hienoa että on avoimia paikkoja. Siellä on muutaman vuoden asiaa seuranneena useampi firma joilla on ikuinen haku päällä. Jos helmen löytävät niin ehkä palkkaavat. ( Kokemus kuin Schumacherilla ja palkka kuin Kovalaisella. )
Tulee mieleen eräskin pieni peräkärryntekijä syrjäkylällä, joka ilmoitti lehtijutussa palkkaavansa vaikka kymmenen hitsaria, jos olisi tarjolla. Samalla lailla MOL on yksi tapa mainostaa firmaansa. Ei ole mitään velvoitetta työllistää ketään vaikka avoimesta paikasta ilmoittaakin. Itse löysin kuitenkin MOL kautta ne työpaikat joissa pidempään olin, että ei pelkästään ole pahaa sanottavaa sentään. Toki tähän voi vastata päinvastaisella esimerkillä, mutta muutama iki -ilmoittaja siellä kuitenkin on aina ollut, tuttuja jo vuosien takaa. Jotkut talot vaan ovat tuulisempia kuin toiset. - asdadeqwfas
Aika helposti saa töitä, jos on valmis muuttamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784