Miksi Vähänkyrön tulevissa tiennimissä pitää olla myös ruotsinkielinen nimi ?
Vähänkyrön tiet
5
133
Vastaukset
- Olen suomalainen
Kyseessä on ruotsinkielisten levittäytyminen suomenkielisille seuduille ts miehitysvalta. Kummallista ettei asiaa ole enempää käsitelty julkisuudessa. Tästedes myös viranhaltijat ovat ruotsinkielisiä ja äiidinkieleltään suomalaisen on niitä turha hakea. RKP jyrää heikommat alleen. Lebensraumia vai miten se oli...
- RUOTSIN WALTA::!1
.
Koska Vähis on nyt Ruotsin Wallan alla
. - Terv. RKP.
Joo ja autokin kuluttaa nyt enämpi, kun on pelekkää kaupunkiajua. Muistakaa myös osallistua kunniakansalaisten elättämiseen. Terv. RKP.
Vaasa mukana hyvässä arjessa. - Koska ette äänestäne
.
Teidän olisi pitänyt äänestää 99 % liitosta vastaan
Se että kansanäänestyksessä liitosta vastustava kanta voitti ei riitä
. - mä vain kysyn
Nyt vaasan kaupunki aloittaa leikkaukset, ensimmäisenä listalla vähäkyrön kaupunginosan asukkaiden palvelut. Onnea valinnalle, idiootit! Onko vähis nyt lähempänä vaasaa kuin ennen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712