Eli etsin tässä rikkinäistä SNES ohjainta. Tämä palsta on suosittu, niin kirjoitan siksi tänne.
Jos joku omistaa pari rikkinäistä SNES ohjainta, voin käydä hakemassa ne pois keräämästä pölyjä. Asun Kajaanissa.
Ohjaimet tulisivat erääseen projektiin, jossa teen itse peliohjaimen tietokoneelle, ja tarkoituksena olisi käyttää SNES ohjaimen koteloa.
Huuto.netistä
Rikkinäinen SNES ohjain
5
148
Vastaukset
- snes pnes
Klikkasin viestin vahingossa etukäteen.
Viesti oli tarkoitus jatkua:
....Huuto.netistä ei löytynyt erillisinä myytäviä rikkinäisiä ohjaimia. - mfieurowkfjdkdo
Joo, ei ole kuin ehjiä, joten en voi auttaa.
Minäkään en löytänyt Googlen avulla rikkinäistä SNES ohjainta. (Ei edes Amazon.comissa tai Ebayssa ollut myynnissä)
- pelimieäs.
Olisihan tuossa tuo oma rikkinäinen...kunhan rikon sen ensin. Miten se kannattaisi rikkoa ettei kotelo kärsisi? Auttaisiko että otan sen suihkuun mukaan ja teen sen kanssa hävyttömiä?
Olen itseasiassa naimisissa jo nes ohjaimen kanssa, menimme naimisiin 2003 syyskuussa ja snes ohjaimen kanssa olen tehnyt pari syrjähyppyä. - h0m0mikäh0m0
pelimieäs on selvästi miehiin suuntautunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764