mites nyt suu pannaan persut
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2012/11/22/ft-urpilainen-eun-neljanneksi-paras-rahaministeri/201242502/12
muistaakseni soini rankattiin hyvin vaaralliseksi ihmiseksi euroopalle
Urpilainen EU:n neljänneksi paras rahaministeri
7
<50
Vastaukset
- kylmää faktaa,,,
Taas melkoinen takaisku soiniuskovaisille.
Soinihan osaa vain pilkata ja vähätellä kaikkien muiden saavutuksia. Esim. Olli Rehniä hän on ivannut mm. pelkäksi renkipojaksi ja Brysselin Bobrikoviksi, vaikka kaikki tietävät, että Soinin tapainen piileskelijä ja vastuunpakoilija ei olisi suoritunut esim. Rehnin sen enempää kuin Urpilaisenkaan tehtävistä.
Puskista on hyvä huudella ja muuhun Soini ei tule koskaan pystymäänkään. - hah,haa.............
Saatte kehua sitten Urpilaista, kun Kreikasta tulee ensimmäiset tappiot.
- Me tienataan tällä:.
.
Muistakaa sixpäckkiläiset että "Me tienataan tällä"
. soinin mukaan täältäkin piti tulla tappioita vaan eipä tule. ja taas on persun suu pajatson kuppina
http://www.iltalehti.fi/talous/2012112216357993_ta.shtmlMe tienataan tällä:. kirjoitti:
.
Muistakaa sixpäckkiläiset että "Me tienataan tällä"
.islanti sen jo on osoittanut että me tienataan tällä vaikka persut ovat tehneet kaikkensa ettei suomi tienaisi
HÄVETKÄÄ PERSUT
- juopoin persu
minua ei kiinnosta muu kun soinin jytkyt ja viina
- Aivan selvä asia
Suomelle olisi ollut erittäin suuri häpeä, jos meillä olisi ollut Soini finanssiministerinä. Soini tosin on jo menettänyt maineensa, sillä hänen arvionsa esimerkiksi Islannin taloudellisesta kehityksestä ovat olleet aivan asiantuntemattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816