Möi! eli siis oon 13v ja mul alko just vähän aikaa sitten menkat… eli joo siis muo potuttaa todella paljon tavis siteet ne jotenkin ällöttää… nyt halusinkin teiltä hieman kokeneimmilta vinnkkejä… mikä olisi paras suoja? miksi? ja hyvät ja huonot puolet? eli olisin kiitollinen jos valaisisitte asiaa hiukan… kiitän
Kuukautiset ja suojat....
1
108
Vastaukset
- thegirl1
Siteillä on hyvä aloittaa. Ne on helppo tsekata ja vaihtaa. Tietenkään ne eivät ole kauhean mukavia käyttää ja ohivuotojakin voi tapahtua, erityisesti yöllä.
Tamponi on yksi vaihtoehto. Sen käyttö kannattaa kuitenkin opetella huolellisesti ja vaihtoväli katsoa tarkasti. Tärkeintä on muistaa työntää tamponi sen verran syvälle, että se ei tunnu häiritsevästi koko ajan. Tamponia voi käyttää myös uidessa, toisin kuin siteitä. Tamponi on kuitenkin vaikeampi tsekata, kuin side, joten alussa kannattaa ainakin minun mielestäni käyttää siteitä. Kun oppii oman "rytminsä", voi kyllä siirtyä muihinkin suojiin.
Sitten on vielä kuukautiskuppia sun muuta, mutta niistä ei itselläni ole kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745