No olen miettinyt että ketkä ovat kauniita ? onko vaa mallit ja jotkut jokka heruttaa ja laittaa hirveesti meikkii kauniinpii ku me muut ? :O Mä oon ite Ruskee hiuksinen ja siniharmaat silmät. Oon 160cm pitkä ja oon hoikka ja vähän alipainoinen :/ ja ihan normi kroppa!! ja naamakin !! että kelpaisiko munlaiset tytöt kellekkää ??
Kauniit tytöt
4
339
Vastaukset
Hei sinä..Sinä kelpaisit monelle miehelle, kuten minulle. =) Kyllä se ihan luonnollinen kauneus ilman meikkiä on paras ulkonäöllisesti..Luonne on se tärkein ihmisessä pidemmän päälle, sisäinen kauneus siis..=)
- lifemocker
vaikea susta on sanoa kuvaa näkemättä.
lähtökohtaisestihhan kaikille naisille on kysyntää!
meikkaamattomuus ei kyllä ainakaan itseä haittaa - pöpha
Ikäsi puolesta (tiedoissa 14) et ainakaan kelpaisi, kymmenen vuotta lisää niin jees.
Muuten tuo olipainoisuus menee itsellä ainakin täysin turn offiin. Muotoja pitää olla ja mieluiten treenattu kuin treenaamaton. Tosin ikääkin jo enemmän kuin sinua piirittävillä pojilla. - joshujs
:) aika paljon pojat tykkäävät luonnon kauniista naisista.. niist hotka eivät käytä meikkiä.. itse en pidä kuin joskus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699