Martinan instagramissa on lapsen nimi. Lapsi on isabella!
Isabella ja victoria!
Martinan tyttären nimi selvisi
66
7741
Vastaukset
- kfthbkkk
misssä lukkee noin??
- ilmainen joo
Instagram on ilmainen jakopalvelu ???? Miten lapsen nimi liittyy tähän, kerro ihmeessä lisään.
- Ristiäiset
Siellä on sen ristiäiskakku!
- rewsz
EnjoyiNG LIfe!
- Isappella
iIhan hyvä nim ii
- 6+12
http://web.stagram.com/n/martinaaitolehti
Tää muija kun ei tunnetusti osaa kirjoittaa edes suomeksi niin sit yrittää kirjoittaa englanniksi. :D - beautyful chocklad
Päivän huumoriannos kun muija vääntää englantia ihan päin mäntyä :D "Me & my lovely , Beautyful fan Pricilla"
"helthy drink & chocklad" "Happy Father's day to all off u" "- treat or tree..
Ja paras: "Making Christmast treat with my babies "
- super leipuri-tyttö
treat or tree.. kirjoitti:
Olikohan taas tehnyt kaupasta ostettuja joulutorttuja, kun kuvasta näyttivät ihan samalta.
- eikä mitään kuusta
Mikä sinua tuossa ihmetyttää? Treat on suomeksi herkkupaloja eli teki tyttäriensä kanssa jouluherkkuja, eikös niin?
- Ööööööööööö...
eikä mitään kuusta kirjoitti:
Mikä sinua tuossa ihmetyttää? Treat on suomeksi herkkupaloja eli teki tyttäriensä kanssa jouluherkkuja, eikös niin?
"Making Christmast treat with my babies "
Minua ihmetyttää, että mikä se sellainen Christmast on? Tiedän kyllä mikä on Christmas, mutta en ole koskaan kuullut Christmast:ista. - maikkq
Hercules & hes friend! Ei tsiisus, miks se yrittää edes englanniksi laittaa tekstiä, kertaakaan ei tunnu menevän oikein...
- tankero tankero love
se on mate in finland!!!!
- Kärpix
Jotain laivojen nimiä. Olisi nyt pistänyt tytön nimeksi jotain helposti lausuttavia nimiä kuten Julia tai Maria.
- Xprsss
Pojasta olisi tullut Viking Line?
- jenna8888jenna
Niinku joka toisella on nimenä. Eikö nimen tarkoituksena oo vähän erottuakin? Kaikkien nimet jotain jenna jenna jenna.
- smurffi
Varmaan saamme Seiskan plokista piakkoin lukea Isabella von Thermospuollon ristiäisistä. Mara-parka odotti luultavasti kosintaa samassa yhteydessä, mutta taitaa jäädä sormus saamatta. Niskatukka Strumfann luultavasti kaahannut ristiäisistä suoraan tyttöystävänsä luokse.
- Siideriä Anne
http://www.martinaaitolehti.fi/index.php#/keikat
Keikkaa pukkaa! Ja lisäksi töitä koneella.
Onneksi on Superäiti.- samaa kamaa
Klikatkaas Maran kavereiden nikkejä ja linkkien takaa aukenee tämän tason älykköjä
http://web.stagram.com/p/324741556042540960_218523656 - sabalady
Tuo "Kakkilan" keikka on varmasti upea! :D
- iiiik1
kersan nimi näkyy kakussa : isabella
hohhojaaa. - VICCIZAB on hienoo..
Kyllä pitää kirjoitus- ja lukihäiriöisen keksiä itselleen mahdottoman vaikeita lapsen-nimiä!?
Yrittää olla hellvetin hienoa, kun tuollaisia nimiä lapsilleen antaa. Mutta ei ne nimet sitä ämmää yhtään paranna.
Naurettava pohjasakka-lutka se silti on. - 7+7
Martti on ja pysyy roskaväkenä siitä huolimatta minkä nimisiä penskoja sillä on, muija ei osaa edes suomea kirjoittaa. Englantia yrittää vääntää instagramiin, ja ne muutama hassu sanakin on kirjoitettu päin honkia. Martti Aitolehti, Vikke Eerikäinen ja Isabella Therman - huh huh!! Kuinka monta nimeä siihen postiluukkuun pitää kirjoittaa?
- Aidot nimet
Ei ole sellaista postiluukkua, johon tuon "perheen" nimet mahtuvat.
Autotallin oveen pienellä fontilla, ehkä. - Että näin...
Yli 1000 lukukertaa ja väitätte ETTEI KIINNOSTA??!! Hahhaa:))
- oikea syy on tämä
Kyllä mua ainakin hyvät naurut aina kiinnostaa. Ihan sama, kuka ne aiheuttaa. Mutta tällä palstalla on niin hauskaa porukkaa kommentoimassa, varsinkin mara- ja lotikkajutuissa, että luen ne aina hyvien naurujen takia.
Kurjaa, jos jouduit nyt pettymään. - hullunhuvit
oikea syy on tämä kirjoitti:
Kyllä mua ainakin hyvät naurut aina kiinnostaa. Ihan sama, kuka ne aiheuttaa. Mutta tällä palstalla on niin hauskaa porukkaa kommentoimassa, varsinkin mara- ja lotikkajutuissa, että luen ne aina hyvien naurujen takia.
Kurjaa, jos jouduit nyt pettymään.Hauskaa? No huvinsa kullakin ja halvat vielä ;)
- :))
oikea syy on tämä kirjoitti:
Kurjaa, jos jouduit nyt pettymään.Kyllä Tuksun ja Maran jutuista aina hyvät naurut saa...
- ollos hyvä vaan
hullunhuvit kirjoitti:
Hauskaa? No huvinsa kullakin ja halvat vielä ;)
No, kyllä iloiset naurut voittavat aina sen, että päivystää keskustelupalstoilla valittamassa siitä, että muilla on hauskaa. :) Mutta siitä saa kieltämättä lisähupia, eli jatka vaan. :)
- ...
Kiinnostaa juuri sen verran, että saa takuuvarmat hyvät naurut :P
- 2012
Nyt puuttu Martinalta enää poika, jonka nimi vosi olla vaikka Charles, Philip,
Kaarle, Albert tms!! Eiks vaan??
Martina ja muut kuninkaalliset....Hahhaa... Anne on mummon nimi. Englannin
prinsessa on nimeltään Anne... - Sisarukset
Voi tätä piikittelyn ihanuutta! Pienestä ilo irtoaa monelle teistä. Minusta olisi kiva nähdä kuva pienestä Isabella-tyttärestä. Jääkäämme odottamaan kuvaa hänestä ja Victoria sisaresta.
- 2012
Stefu, Isabellan isä on ilmoittanut jo Martinan raskausaikana ettei lapsesta
tule julkisuuden henkilöä. Tyttöä pitää suojella julkisuudelta. Hänestä ei
tule Victoria kakkosta. - Niskatukkavätys
Stefu, Isabellan oletettu isä on selkärangaton paksukainen.
Mara tekee ihan mitä lystää. kuka hemmetti on kiinnostunu aitolehden tyttären nimestä huh huh
- mummi
Nätti nimi tytöllä,lapsenlapsellani on kans Isabella nimi:)
- :))
Täällä teinit päässeet taas vauhtiin. Kiva lueskella.
- Keijo Irmeli
No jos seuraava kakara on poika, niin reippaasti nimeksi vaan Jorma....äiti ainakin on Jorman kanssa ihan läpituttu..
- huhheijakkaa
Ja ketä vittua kiinnostaa jonkun martinan lapsen nimi?
- vittu kenties?
sua näköjään ;)
- Ana Lyyti
Whho cares? Ketä kiinnostaa? EVVK!
- Urposi
Ana Leppänenkö siellä?
MOI!
- evvk, vai?
4113 on kiinnostunut Martinan tyttären nimestä ;D
niinkuin sinäkin....seuraava ketjun avaaja! - Ajattelen mä
Jotenkin huvittaa ihmiset, joilla on tavallinen suomalainen sukunimi, niin kakaralle pitää antaa vierasperäinen etunimi.
- Nomen est...
Hahaa... näin on. Hesaria luen aina noita naureskellen.
Birgit Elizabeth Väänänen
Margareth Amanda Tossavainen-Nieminen
puuhh...- Oppii
Parempi oli ollut
Impi Ellen Anna Aitolehti( seiskalehti)
Vai Anna Mäki eitellessään itsensä kertoo että mä en anna......äitini kylläkin......hehe
Tai kuten Tanskassa eräs äiti antoi lapselleen nimeksi 9 numeroisen luvun, helpottaisi nyttenkin, jos lapset olisi maralla esim tyyliin tämä tässä Eskon vieressä on Eka ja toi joka tuolla takatukan kanssa on Toka ja jatkossa samaan rataan Kolmas ja Neljäs kunne ne isät löytyy ja ainahan niitä kyllä valitettavasti löytyy. Itsekkin sellaiseen vipuun sortunut... - nimmari
Oppii kirjoitti:
Parempi oli ollut
Impi Ellen Anna Aitolehti( seiskalehti)
Vai Anna Mäki eitellessään itsensä kertoo että mä en anna......äitini kylläkin......hehe
Tai kuten Tanskassa eräs äiti antoi lapselleen nimeksi 9 numeroisen luvun, helpottaisi nyttenkin, jos lapset olisi maralla esim tyyliin tämä tässä Eskon vieressä on Eka ja toi joka tuolla takatukan kanssa on Toka ja jatkossa samaan rataan Kolmas ja Neljäs kunne ne isät löytyy ja ainahan niitä kyllä valitettavasti löytyy. Itsekkin sellaiseen vipuun sortunut...Unelma Sirpa-Leena Ehtalehti.
- Ilmaislippujako
KIVAA, tulee mieleen ruottin laivat noista nimistä. Kaikkea ne vanhemmat keksii...
- amerikan malliin
Jos Maran seuraava mukula on poika, niin nimeksi vaikka
Ridge Louis Johnny Aitolehti- 6+9
Typerää antaa vierasperäiset nimet lapsille, kun äiti ei edes itse osaa muuta kuin suomea ja sukunimikin on suomalainen (menee äidin mukaan, jos vanhemmat eivät naimisissa keskesään). Mutta enpä ole yllättynyt, täysin Maran tyylistä aivotonta touhua.
- näin on näreet
6+9 kirjoitti:
Typerää antaa vierasperäiset nimet lapsille, kun äiti ei edes itse osaa muuta kuin suomea ja sukunimikin on suomalainen (menee äidin mukaan, jos vanhemmat eivät naimisissa keskesään). Mutta enpä ole yllättynyt, täysin Maran tyylistä aivotonta touhua.
Kyllä lapsi voi saada isänsä nimen, ei siinä vanhempien avioliittoa tarvita, riittää isyyden tunnustaminen.
- äiti <3
Ihanat nimet molemmilla lapsilla
- mee too
Eksootttiset nimet!
- marinella
M / S Isabella.......Kuulostaa ruotsinlaivalta.
- Aivanihananimi
Seuraavan uhrin anteeksi miehen kanssa kun Mara tekee lapsosen, sen nimeksi tulee Pollari-Syyttäjä.
- ei voi kun ihmetellä
MITÄ hyötyä sinulle on teitää tytön nimi???????????KYLLÄ ON SAIRAAN UTELIAITA IHMISIÄ, KAIKKI TOISTEN ASIAT PITÄÄ TIETÄÄ, LOPETTAKAA JA HANKKIKAA ELÄMÄ.
- 0075
Jaa KUKA MARTTIINA? Onko se tuo ORANGIN näköinen nainen jostain NAVETASTA? Kun ei muuten pärjää elämässä voi aina "NÄYTTÄÄ KAIKEN!"
Hyi H******TI! - baltica3
Liekö edes oikea isä tiedossa.Taas saadaan yx äpärä tänne.Tuhannen isän tyttö.
- Minä 97
Taitaa olla omakohtasta kokemusta äpäryydesä? xD
- isä meidän
Jos niskatukka EI tehnyt isyystestejä, hän on hullu.
- isabello21
Hei ! Mitä helkkarin väliä.
- Minä 97
Ketään ei muka kiinnosta lapsen nimi, ja silti siitä tarvii vauhkota. Vittu te ootte pintaliihokkeja....jos teitä ei se kiinnostaisi, tuskin pyörisitte täälä. *REPS KOPS* Martina on huippu Mamma kaikinpuolin. Kateellisia vaan ootte. Ja jos teitä niin helvetisti häiritsee sen "väärinkirjotukset" niin kannattasiko jättää lukematta sit vallan? Ääliöt!
- Zupaduippista Hali
mutku nauru pidentää ikää ja vahingonilo on vilpittömin ilo :)
- superrrnyrkki
Zupaduippista Hali kirjoitti:
mutku nauru pidentää ikää ja vahingonilo on vilpittömin ilo :)
Kyseinen "huippu"mamma on tuomittu lähestymiskieltoon, sekaantunut huumevyyhtiin, tehnyt lukuisia abortteja, nyt lapsia eri miehille, on ulosotossa ja tulossa on taas syytteet pahoinpitelystä. Näin muistin virkistämiseksi...
- Ei mikään Tsaikovski
Se mahdollinen tuleva poikalapsi on Tsjaikovski.
- hehnheh
tää oli hyvä,kiitti.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979