Tapasin baari-illan päätteeksi mukavan miehen. Tiemme erkaantuivat loppuillasta ja kerkisimme kuitenkin sopimaan, että viestittelyllä pidämme yhteyttä toisiimme. Asumme siis eri kaupungeissa.
Viestittelimme paljon ja mies ehdotti monta kertaa tapaamista. Kaksi tapaamista kerkisimme sopimaankin, ensimmäinen peruuntui omasta syystäni ja toisen tapaamisen perui hän, hyvästä syystä sekin.
Tämän jälkeen emme ole viestitelleet. Auttakee nyt mitä teen…Uskallanko vielä lähestyä ko. ihmistä vai oliko tämä sitten tässä, että se nyt vaan loppui näin..Ihmettelen toisaalta hiukan, sillä tuo mies oli se joka laittoi viestejä ja halusi tavata . Viimeisin viesti mikä häneltä tuli oli ystävällinen ja kivasti kirjoitettu, ei mitenkään luotaantyöntävä.
Ja tarkennukseksi, kyllä, olemme sinkkuja molemmat. =)
Laittaakko viestiä vai ei???
gdfyr
4
344
Vastaukset
- viestittelijä
Viestiä vaan menemään, eipä se ota jos ei annakaan.
- ???!!!???!!!
Voi pyhä yksinkertaisuus,miten selviät elämästä..
- ääliöhomo
kyllä ihminen sitten voi olla idiootti....
mulla on nälkä, pitäiskö syödä jotain vai odottaa että nälkä menee pois..... en tiedä mitä teen olen sen verran pässi kaveri - gdfyr
Aivan...Pyhässä yksinkertaisuudessani, taidan syödä, että nälkä menisi pois, taidampa tietää mitä teen, että selviäisin elämästäni, vaikka sitten idioottimaisella tavalla! Kiitos vastauksistanne ja tsemppiä teille! :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725