Mistäkohän sais kohtuuedullisesti epoksi- ja uretaanimaalit Oulun seudulla?
Venemaalia
18
391
Vastaukset
- Pohjoisenpoika
Liään vielä että Voi se olla teollisuus ja laivamaaliakin. Ei kuitenkaan Biltemaa ja näitä veneliikkeiden pikkupikkupurkkeja vaan 10-20 litran astioissa kun on neliöitä paljon.
- SIELTÄ-MINÄ
Värisilmä, Taka-Lyötynkatu.
- Taivaanrannan maalar
Onko siinä kylässä RTV..
Eivät ole hyllyssä näkösällä, mutta kun kysyy teollisuusmaaleja, niin johan takahuoneesta löytyy.
Tikkurila Temacoat RM 40 (epoksi) Temadur (urtsi)
- hiiii hiii
Muista nyt kuitenkin tämä DdK:in googleneuvo!
"E.d.K.
26.11.2012 19:14
Jos siinä maalin ja sauman välissä on kosteutta, se ruostuttaa metallia vain sen verran, mitä happea riittää, sitten kun joku kolvin kanssa heiluja possauttaa maalipintaan reiän, niin happea ja kosteutta alkaa riittää."
Tämä tosi on ja sitä noudattakaa!- Ja vielä tärkein
Muista kysyä kauppiaalta, kestääkö maalikalvo varmasti veden tirskauttelun kosanilla, muutenhan revenneitä hitsisaumoja ei voi havaita.
- hiii hiii
Ja vielä tärkein kirjoitti:
Muista kysyä kauppiaalta, kestääkö maalikalvo varmasti veden tirskauttelun kosanilla, muutenhan revenneitä hitsisaumoja ei voi havaita.
Tiedätkö, että äitisi yritti poistaa sinut tavarastaan viidesti?
" Muista nyt kuitenkin tämä DdK:in googleneuvo! "
Kiitos vaan kunniasta.
Asiallisen tiedon jakaminen on hyvinkin ansiokasta ja ottaisin tästäkin sulan mielelläni hattuuni, ikävä vain, asia on minulle aivan vieras, mutta toivottavasti asian esittäjäkin osaa ottaa osansa ansiosta.- onko näin DI?
e.d.k kirjoitti:
" Muista nyt kuitenkin tämä DdK:in googleneuvo! "
Kiitos vaan kunniasta.
Asiallisen tiedon jakaminen on hyvinkin ansiokasta ja ottaisin tästäkin sulan mielelläni hattuuni, ikävä vain, asia on minulle aivan vieras, mutta toivottavasti asian esittäjäkin osaa ottaa osansa ansiosta.niin, sinä "korkeakoulutiedoillasi" edelleenkin väität, että maalin alla oleva ruostuminen käyttää vain sen hapen, jota on maalatessa sinne jäänyt?
- Google osaa, entä si
onko näin DI? kirjoitti:
niin, sinä "korkeakoulutiedoillasi" edelleenkin väität, että maalin alla oleva ruostuminen käyttää vain sen hapen, jota on maalatessa sinne jäänyt?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruostuminen
Eipä synny oksideja eikä hydroksideja enenpää kun mihin happi riittää. - Pelkkä amis vaan
onko näin DI? kirjoitti:
niin, sinä "korkeakoulutiedoillasi" edelleenkin väität, että maalin alla oleva ruostuminen käyttää vain sen hapen, jota on maalatessa sinne jäänyt?
Niin se poijat vaan on, että hiekkapuhallettu pinta alkaa ruostua välittömästi puhalluksen jälkeen, sisätiloissakin se punertaa jo parin tunnin kuluttua ja kun pinnoitteella estetään hapen saanti, ruostuminen lakkaa.
Se veden/kosteuden sisältämä happi tarkoittaa sitten siihen liuennutta happea ei molekyylisidoksessa olevaa. onko näin DI? kirjoitti:
Kuten totesin, asia on minulle vieras, mutta ehkä joku muu auttaa.
- taas googlea?
Pelkkä amis vaan kirjoitti:
Niin se poijat vaan on, että hiekkapuhallettu pinta alkaa ruostua välittömästi puhalluksen jälkeen, sisätiloissakin se punertaa jo parin tunnin kuluttua ja kun pinnoitteella estetään hapen saanti, ruostuminen lakkaa.
Se veden/kosteuden sisältämä happi tarkoittaa sitten siihen liuennutta happea ei molekyylisidoksessa olevaa.kuinka tiedät, ettei se punerra siellä maalin alla?
- onhan kummaa?
Google osaa, entä si kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruostuminen
Eipä synny oksideja eikä hydroksideja enenpää kun mihin happi riittää.onko happi ilmasta loppunut? juuri eilen katsoin työpaikan ilman koostumusmittaria ja siellä oli 20,985 % yksikköä mittausmäärässä.
- merkonoooomi
e.d.k kirjoitti:
Kuten totesin, asia on minulle vieras, mutta ehkä joku muu auttaa.
no sitten googlaamaan ja "tiedot" tänne taas suurena uutuutena!
- iukyjtrgefwd
onhan kummaa? kirjoitti:
onko happi ilmasta loppunut? juuri eilen katsoin työpaikan ilman koostumusmittaria ja siellä oli 20,985 % yksikköä mittausmäärässä.
ei osaa kooklata ny myyäääääh oon polin inssi myyääääh en osaa
- Pelkkä amis vaan
taas googlea? kirjoitti:
kuinka tiedät, ettei se punerra siellä maalin alla?
Ei sitä tarvi tietää kun googlaa sen tiedon niin se on niin!
- maalimies1
Poradur maalit ovat todettu erittäin hyviksi. Katso netistä lähin jälleenmyyjä.
- tep2
Starkki tai hartman kysy tarjous kummasta halvempi näin ainakin Tampereella saa parhaan hinnan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929