Mistähän olisi mahdollista saada Turtlesit dvd:nä? Puhun nyt vuoden 1987 animaatiosarjasta. Kaveri kertoi että joku hänen kaverin kaveri oli löytänyt netistä Turtles-dvd:t. Olisiko tietoa missä kaikkialla sarja on julkaistu dvd:nä? Olen lukenut että Yhdysvalloissa ja olikohan Wikipediassa että myös Isossa-Britanniassa. Itse en muista sarjasta kovin paljoa. Olen syntynyt 1986 joten olen ollut aika pieni, kun sarjaa on televisiossa esitetty. Muistan hyvin vain jaksot "Turtlesit muskettisotureina", "Rottakingi", "Kärpäsen hyökkäys" ja "Pahojen pizzojen tapaus". Nämä olen nähnyt useaan kertaan suomenkielisellä jälkiäänityksellä. Sitten olen nähnyt myös jälkiäänitettyinä muita jaksoja, joiden nimiä en nyt muista.
Turtles-dvd
3
464
Vastaukset
Tiedän itsekkin mistä Turtleseista puhut. Itsekkin pidän siitä 80-luvun eli aito ja alkuperäinen Turtles. Se on parempi, kun ne nykyiset. Olisi hienoa saada nämä iki ihanat turtlesit dvd:nä
- kasarilapsi
Eikös noita DVD-settejä saa jo ihan kauppojen hyllyiltä? Ite muistelisin, että on boxisettiä näkyny supermarkettien hyllyillä. Ja siis tarkoitan juuri 80-luvun sarjaa.
- terppis86
Eikös Suomessa ole myyty kaupoissa vain suomeksi dubattuja jaksoja? Niitä on 18 ja sitten myös Kuinka kaikki alkoi? eli ensimmäinen tuotantokausi tiivistettynä yhdeksi pitkäksi tarinaksi. Sarjassa on kaikkiaan 193 jaksoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764