Maaningalla ovat palvelut lähellä ja koulut ovat myös ihan keskustan tuntumassa. Lapsiperheille erittäin hyvä paikka asua.
Maaninka on hyvä paikka asua
5
364
Vastaukset
- Julle111
Maaninka on hyvä paikka asua... kunhan asut Kirkonkylä-Kinnulanlahti-Käärmelahti akselilla. Muualta palvelut ja kehitys viedään pois..
- Maaninka on
no asiasta voidaan olla eri mieltä....
- itemlainen3
Yritän pysyä korjauksella. Asiatta voidaan olla erimieltä, tietysti silloin tarkka pitää olla. Tarkempi vastaus kuin oikin kellon aika,varavastaus ihan hiiteen!
- Uniikki
itemlainen3 kirjoitti:
Yritän pysyä korjauksella. Asiatta voidaan olla erimieltä, tietysti silloin tarkka pitää olla. Tarkempi vastaus kuin oikin kellon aika,varavastaus ihan hiiteen!
Kalavesj kallavesj järvi järvi siinä pes Äet mun paetain monta kertoo, isä särille pit mertoo, tilulu Lilli lei olen aina oikeassa
- Jopas jotain
Uniikki kirjoitti:
Kalavesj kallavesj järvi järvi siinä pes Äet mun paetain monta kertoo, isä särille pit mertoo, tilulu Lilli lei olen aina oikeassa
No jo on tännekin ketjuun ehtinyt, tässä taitaa olla meidän Maaninkalaisten oma Uniikki tapaus....liekö laulumiehiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712