Tilasin itse tuossa kynsitarvike.fistä Lumin'Orin 3D-geeliä ja se oli kyllä todella kökköä ainetta, tarkoitan siis todella löysää. En ole sillä saanut minkäänlaista kuviota tehtyä, saatikka kukkia. Onko vika minussa vai geelissä?
Onko kellään komeuksia mikä olisi hyvä 3D geeli? Tarpeeksi sitkeää muotoiltavaksi.. Noita kuitenkin näyttää jokin verran nettikaupoissa olevan..
Onko kellään kokemuksia tästä kaupasta tai tuotteesta http://vapaakauppa.net/tuote/1172/3d-geeli-14kpl ???
Kaikki tieto otetaan nyt vastaan!
3D-geelistä kokemuksia?
-M-
1
216
Vastaukset
- Kynsikäs06
Moi,
jos tarkoituksesi on tehdä vain kukkateriä ja terälehtiä eikä mitään sen kunnianhimoisempaa voi löysemmälläkin geelillä onnistua.
Itse harjoittelin siten että käytin geeliä kynsimuotilla, tein yhden terälehden ja kovetin uunissa. Poistin sen muotista ja tein uuden - uuniin - ja niin edelleen.
Kynsimuotissa oli muutenkin hyvä että saa sen kynnen kaarevuuden mukaan säädettyä niin koristelutkin istuivat hyvin kynnelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712