Virussuojatilanne

merkkic

10

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on tätä...

Täällä on pari henkilöä tyrkyttäny jatkuvasti Essentialsia ja tommonen se sitten oli.

• sama mies

Sama Feliks se on kymmenillä nimimerkeillään. Ei kannata uskoa moista nollatason poppatohtoria.

• 2-2-2

Voiko enää mihinkääb luottaa??

Ubuntuun voi luottaa.

• aitoviirus

Olen aina ollut sitä mieltä, että tuollaiset essentialit ovat muiden ubuttujen kanssa ihan p:stä. Luotan sodomoon joka on tosi luotettava.

• alttoviulu

Osaisiko joku viisaampi veeliks kertoa mitä pitäisi käyttää. Onko ihan hoopoa uskoa esennttiaalin suosittelijoita? Miitä ilmais torjujia itse suosittelet?
      a virustorjuntaan
      b palomuuriksi

Kertokaa parhaat vaihtoehdot aloittelijoille.

• Juuuuuuu..

Parhaimmat ilmaiset ohjelmat on Englannin kielellä.Essentials ja Avast taitaa olla ainoat Suomeksi.

• vapunen

Ei se Essentials ole ollenkaan huono vaikka jotkut niin sanovat. Olen testannut Avastia, Aviraa ja AVG ohjelmia mutta mikään niistä ei yllä MSE tasolle. ( Etenkin AVG hälytti turhaan Skype asennustiedostosta).

Palomuuriksi riittää taas Windowsin oma.

• HEH...

Lopeta valehtelu.Faktat on lyöty pöytään , Essentials on surkea.Se ei ole hyvä vaikka sinä käytät sitä.

• Ei mutu riitä

MSE Essentials on parempi kuin F-Secure. Kannattaa testailla ja kokeilla itsekin, kumpi löytää enemmän viruksia. Kokeilkaa itse niin näette. F-secure ei löytänyt mulla koskaan yhtään mitään, kun se oli yhden vuoden käytössä, joten en uskonut siihen ja vaihdoin viruksentunnistusohjelmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33