Itsenäisyyspäivää on jälleen kerran juhlittu. Ei siinä mitään, hyvä meininki. Sankarit ovat ansainneet pränikkänsä.
Hävettää vaan fiksua tämä nykyajan meininki. Aseet ovat tällä hetkellä lähinnä "leluja", joilla suoritetaan järjettömiä perhesurmia, hirvien joukkolahtausta, kännistä ilonpitoa poikaporukoitten kesken jne ja jne.
Kuka voi olla ylpeä tällaisesta itsenäisyydestä? Sorsa on suuri sotasaalis ja pikku susihukkaa pelätään hysteerisesti. Oikea sotasankari nauraisi itsensä hengiltä tämmöisen typeryyden edessä.
Lälly metsästäjä vaan kulkee mönkijällä, minä poika pukkaan kuulaa tosi pitkälle.
Itsenäisyyden häpäisyä
10
174
Vastaukset
- Eräs...
Eipä poikaa näkynyt kalevankisoissa vaikka niin keväällä sovittiin.
- hölmöt yhdessä
Mielipuoli jauhaa peetä, kerran ei ole tyervepäinen ja toinen menee mielipuolen juttuihin mukaan.
Kumpi noista onkaan typerämpi ? - Susianaalilyytikko
Susianalyytikk, haluutko tapella :DD voidaan sopia aia ja paikka :DD olet nössö homo skitsofreenikko jos et tappele >:DD
Voiko a:lla alkava nisäkäs niellä omaa vertansa? Minäpä annan vastauksen tähän hieman filosofiseen kysymykseen, heh heh:
Toki voi. Jos jokin (vaikkapa Susianalyysi) mäjähtää tuon otuksen naamataulua ja sierainparia kohden tosi voimallisesti, niin siitä aiheutuva vuolas verivana aiheuttaa hölmistyneen karvanaaman pelosta lerpahtaneille lerppahuulille sen verran suurta tulvaa, jotta sitä on pakko niellä.- sinä paskaperse
Susianalyytikko kirjoitti:
Voiko a:lla alkava nisäkäs niellä omaa vertansa? Minäpä annan vastauksen tähän hieman filosofiseen kysymykseen, heh heh:
Toki voi. Jos jokin (vaikkapa Susianalyysi) mäjähtää tuon otuksen naamataulua ja sierainparia kohden tosi voimallisesti, niin siitä aiheutuva vuolas verivana aiheuttaa hölmistyneen karvanaaman pelosta lerpahtaneille lerppahuulille sen verran suurta tulvaa, jotta sitä on pakko niellä.olet kyllä "rohkeutesi" näyttänyt kymmeniä kertoja, se rajoittuu sinun räähkänän anonyymiin uhoamiseen ja leventelyyn.
minulla on ollut epämiellyttävä ilo tuntea kaltaisiasi leventelijöitä, mutta heidän kunniakseen mainittakoon että ovat tehneet sen kuitenkin omana itsenään, eivät nimettöminä paskaperseinä kuten sinä, vaan kylläpä vaan nämäkin kaverit saivat yksi toisensa perään ajan kuluessa kunnon turpalöylyn ja uhoaminen loppui siihen.
sinut surkuhupaisuuden on pelastanut vastaavalta pelkästään tuo nimettömänä leventely. jos sinut ja sontakasa asetettaisiin vierekkäin olisi varmasti mahdotonta sanoa kumpi on kumpi.
- hdkypäräkamera
Mitä te vastaatte tälle sairaalle paskalle, antaa tämän juuston vouhottaa omiaan täällä. Ruokitte vain hänen paskanjauhantaa.
- analyysia tutkiva
Paraskin puhuja. Muita arvostelee, mutta silti itse änkeää väkisellä keskusteluun mukaan typerine kommentteineen. Olet menettänyt uskottavuutesi kokonaan, surkea tollukka.
- sfasfsafsafsafsaf
analyysia tutkiva kirjoitti:
Paraskin puhuja. Muita arvostelee, mutta silti itse änkeää väkisellä keskusteluun mukaan typerine kommentteineen. Olet menettänyt uskottavuutesi kokonaan, surkea tollukka.
haahhHAHAhahahaHAhahahAHAHahaHaha
- onkohan0n
Onko ollut oikeutettua määrätä lobotomia hoitomuotona häiriintyneelle skitsolle.
Täytyy muistaa, että osalle potilaista toimenpide kuitenkin toi helpotusta elämään. Ehkä hoitajille ja muille kanssaihmisille oli kuitenkin helpottavaa hoitaa ja kestää niitäkin ptilaita, joille itselleen toimenpiteestä ei ollut apua.
Eräs (vain yksi) tämän sivuston kirjoittelija varmasti miettii, miksi aloittaja haluaa keskustella lobotomiasta juuri metsästyksen vastustajien sivulla.
Muille asia on varmaan selvä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816