Helvetin yksinäistä on

Parikymppinen poika

Olen 20- vuotias poika tai no nuori mies ja aina yksin, kaiken päivät, illat ja viikonloput. Munulla ei ole juuri yhtään hyvää ystävää jolle voisin soittaa tai jonka kanssa voisi tehdä jotain ja jakaa asioita sekä ajatuksia. Ainainen yksinolo masentaa minua. En jaksa mennä enää edes kävelylle, koska aina nään vain pareja ja ystävyyksiä, mikä saa minut tuntemaan itseni vieläkin yksinäisemmäksi. Suorastaan raivostun, kun nään pareja. Ihmettelen miksi, heidän ei tarvitse kärsiä yksinäisyydestä. Miksi minä, joka en koskaan ole tehnyt kenellekkään mitään pahaa olen joutunut olemaan jo vuosia aina yksin. Enää en jaksa yksin. Onko minulle mitään toivoa, että joskus saisin edes yhden ystävän. Kannattaako jatkaa enää elämää enää yksin, ihan sama olenko olemassa tai en.
Saisinko jotain apua toivottomaan elämääni?

6

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+3

Jos haluat vaihtaa ajatuksia s-postin välityksellä, niin heitä yhteysosoite spämmimailini kautta. Laitan paluupostissa omat tiedot.

kettan524@mail.com

• Moi!

täällä 17-vuotias tyttö jolla vähä samanlainen ongelma, laita viestiä jos kiinnostaa tutustua: tattaaraa@hotmail.fi

• Moi.

Moi.
      Olen 20-vuotias tyttö. En tiedä voisiko minusta olla sinulle mitään apua, mutta jos haluat voit laittaa sähköpostia, insomnia@luukku.com ja kertoa itsestäsi ja ajatuksistasi. Tällä hetkellä en tunne olevani kovin yksinäinen, mutta aikaisempaa kokemusta siitä kyllä on.

• tyttönen

Hei haluaisitko laittaa mulle viestiä. Olen kanssasi samassa tilanteessa ja olisi kiva jutella ja tutustua lisää.

mmau_@hotmail.fi

Ps. muutkin saa laittaa..

• vitun sun kas

mee ny muualle

• .....

Turpa kii!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33