On ollut erään ihmisen kanssa säätöä useamman vuoden ajan. Tämä ihminen oli nähnyt entiseni eräässä paikassa. Seuraavan kerran kun näimme, hän alkoi selittää kaikkea, että ''joo mä näin sen sun entisen siellä, katsoin siinä et tuolla se nyt seisoo..joo siellä se oli'' Samantyylinen tilanne oli kun säätöni tietää eräästä toisesta ihmisestä, joka on minuun ihastunut ja hän näki tämän kuvan lehdessä niin alkoi taas kauhea selittäminen, että ''joo näin xx:n kuvan lehdessä...hahahah..en voinu ku nauraa ku katselin sitä kuvaa siinä lehdessä.''
Onko tuo jonkin asteista mustasukkaisuutta, kun hän kokee tarpeelliseksi mainita milloin on exiäni ja vastaavia jossain nähnyt ja tuohon tyyliin niistä minulle jauhaa? vai miksi tämä säätöni mahdollisesti kokee tarpeelliseksi naureskella ja jauhaa tuommoisista minulle? testaako jotain vai mitä? Tiedän, että tämä säätöni on ilmeisesti ujo ja huonoitsetuntoinen, joten vaikuttaako sekin asiaan? En minä ainakaan menisi kehuskelemaan hänelle jos tietäisin että olisin hänen entiseensä jossain törmännyt..
Onko tämä mustasukkaisuutta vai mitä?
mitä ihmettää
0
245
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699