roikkuu palstalla jatkuvasti ja tasaisesti vastailee omiin asiattomiin avauksiinsa.
Tämä feikki on selvästi kaappihomo ja sivari,mutta hän ei uskalla tulla kaapista ulos koska luultavasti hänen omat vanhempansakkin hylkäisivät hänet heti.Selvä pakkomielle hänellä on kertoa homoudesta täällä,se paljastaa hänet.
Kaiken lisäksi feikki "majava.persua" ottaa päähän sekin,että näistä tunnetuista persuista ei homoja saa vaikka kuinka valehtelisi.
Tämä feikki "majava.persu"
14
63
Vastaukset
- -------------
Heheheheeee voi voi teitä reppanoita - hanki se elämä.
- elämä löytyy
------------- kirjoitti:
Persun elämä löytyy Pariisista. Homoystävällinen moskeija auttaa sinuakin kuten kaikkia persuja.
- miltä tuntuu
------------- kirjoitti:
kannattaa maan johtavaa homopuoluetta
- siinähän on
pari persu käsi kädessä menossa varville. voi teitä persureppanoita
- se lauma
Puskademuhomoja!
- rotupuhtaus
Jos homoja, niin pian persujen kannattajia.
- etuoikeutetut
rotupuhtaita kirjoitti:
homoja kävelyllä
http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat/hakkarainen_etu071212STL_lj.jpgSiinä tietenkin keskustelevat Ahvenanmaalle muutosta parempiin olosuhteisiin.
- hehehehehee
Viherpunikkia vit-tuttaa kun niistä persuista ei homoja vaan saada millään,tämä kaappihomo feikki "majava.persu" tumputtaa raivoissaan homoviestejään palstalle - aivan kiimassaan.
Jatkuva yksinäisyys ja köyhyys on varmaan sekottanut reppanan pään.- kerro persu
mitä tässä kuvassa tapahtuu
http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat/hakkarainen_etu071212STL_lj.jpg - juoppo persu
kerro persu kirjoitti:
mitä tässä kuvassa tapahtuu
http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat/hakkarainen_etu071212STL_lj.jpgsinnä on kaksi persua menossa homoilemaan
en ole feikki vaan ihan aito majava.persu. miltä muuten tuntuu olla homona homopuolueessa matiaksen, teujan ja muiden homojen kanssa
- onnen odotusta
Olen täällä maistraatin edessä odottamassa, että pojat tulevat rekisteröimään suhteensa. Riisiä ja muuta siementä on säkillinen mukana. Pääsisinkö ketjuun mukaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796