me kolme naista jotka olimme ulvilan moottoripyörä kerholaisten tyttökavereita ,haluamme sanoa sanasen . olemme poliisin avulla päässeet näistä susista irti. jotka ovat lasten hyväksi käyttäjiä . tai neljää heistä syytettiin lapsiin sekaantumisesta kaksi sai tuomion kahdelle ei todisteet riittäneet tuomioon asti. tässä faktaa. susi jonka kaa minä olin hakattavana . oli vähällä keretä raiskaamaan tyttäreni joka oli silloin 7v . siitä alkoi helvetti ja sitä kesti pari vuotta . kunnes poliisin avulla pääsin irti tästä sudesta. meitä kolme muijaa jotka suunnilleen oltiin hakattavana vuosia. moikkelis kerho pojat .
koirista 3310
3310 muijasi
4
281
Vastaukset
- höpö höpö
Taitaapi olla pahemman sortin skitsofrenia sinulla, olet nyt jo ollut pantereiden jäsen, väittänyt motoristeja homoiksi, ja nyt olet ollut jonkun tyttöystävä :D Eli et taida edes tietää, oletko mies vai nainen :))
- tä?
kyl taitaa joku lääke ol ottamati!!!
- ulvilan pöpejä
Joku ulvilalainen kylähullu.
- Viroon asti ois
viety nussittavaks "tyttöystäviä" ryssille,pari ehti jo myllyssänne käymään,älkää paskaa jauhako mukavista motoristeista.
Mielisairaita pikkurikollisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712