Mjyydaan hjyva pistooli

rjyssa

Mjina olen salakuljettanut juuri vjenajalta hjyva era mjakarov-pistooli. Hjaluatteko ostaa mjinulta laittomasti pjistooleita, sjehan on kannattavampaa hjankkia suomessa laiton kuin laillinen asje. Te tarjoa hjyva hjyva hinta ja ase on teidan. mmjina voi mjyos mjyyda ammuksia, 5 euroa yksi ljaatikko. te ottaa minuun yhtjeytta jos te halua osta pjistooli: ryssasalakuljettaja@suomenaselakionperseestä.ru

17

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terv. 001778

Olisiko myös kainalokoteloa myynnissä, katsoin james bondin teeveestä ja minusta tuntui siltä että olen aivan juten james bond.

Olen varma siitä että minulla olisi tehtävä maailmalla, ehkä helsingissä tai keravalla voi olla joutuisin menemään jopa korsoonkin tehtävän aikana, suorittaa vaarallisia tiedusteluja ja ainahan niissä joutuu aseellisiin selkkauksiin joten silloin olisi hyvä olla luotettava mjakarovj kainalokotelossa ladattuna valmiina.

Varsinkin hieman hirvittää jos joudun tehtävän aikan menemään korson rautatien alikulkutunneliin. Mutta enköhän suoriudu sieltäkin niillä apuvälineillä jotkä ämmä on mukaan antanut.

• VAJAA OLEN

Mä koitin laittaa sulle sähköposti, mut ei se lähetä sitä.

• rjyssa

Okei, tjavathjaanko hjlesinghin kjampin vessatjiloissa? sjina tuoda 300 euro ja mjina anta sinulle makarov-pjisthooli ja ammuksia. tjavathaan hjuomenna kjello 16:30 kjampin vhjessatiloissa

• Löytyisikö semmosta

Bison-konepistoolia? räksät häiritsee kesällä marjapuskissa.

• Persu-Erkki

Minula on nailon sukahousuja! Vaihda aseet niihin!

Mäkin halun oimaa aseen.

• kokoomusharrastaja

Nyt on sellainen homma että Suomessa ei saa myydä aseita köyhille koska niillä ei ole edes asianmukaisia lupia. Äänestämällä voit vaikuttaa että Suomi on turvallinen www.kokoomus.com

• rjyssä

Kjhokoomus olla kjusiphää puolue, jhoka ajaa sjuomen tjuhoon. kjokoomus ojn fjasisthipjuolue, jhota vjain ijdiootit ääjnestjävät! mjina mjyyn aseita vjain kjöyhille, sjenkin pjaskiainen!

• VAJAA OLEN

saatanan rjyssä mä odotin suo eilen kolme tuntii siellä kampin vessatiloissa!!! pidätkö mua saatana jotenkin hitaana tai jotain? onko tää jotain vitun pelleilyä taas??!! vitun rjyssä

• 123543

SJINA HJAISTA PASKA, HÄLVETTI HOMOKYRPA!

• VAJAA OLEN

toi rjyssä on joku trolli ei sillä mitään aseita oo.

• rjyssä

Hjaluaako sjina mjaistaa mjinun mjakarov-pjistooli? Mjinulle ei kjannatha vjithuila. Mjutta hjaluaako sjina osta njyt hjyva asje?

• vajaa olen

haluan ostaa, mutta nyt saat pudottaa hintaa 250euroon. ja antaa kaupan päälle sellaisen varalipaston. olen kuullut, että sellaisia siihen saa.

• rjyssä

jhoo, njo sjina tjulla hjuomenna sjoonraisten mjetroasjema vjessatjilat, njiin mjina annhan sjinulle hjyva pjistooli ym. pjhaskaa. 250 ejruo

• inttiin 2017

Seuraavasta erästä tuot sitten 3 kappaletta kalashnikov-rynnäkkökivääriä 7,62x39mm ja sarjatulella. Tahtoisin harjoitella aseen käsittelyä ja ampumista ennen armeijaan menoa. Rinnakkaisluokan Jonttu tiesi kertoa meidän armeijan rynkyn olevan kalashnikov, ja tahtoisin kovasti päästä erikoisjoukkoihinn ja erikoismiehet osaa käsitellä aseita tosi hyvin. Äiskältä pitää kyllä kysyä vielä lupa, mutta kyllä se varmaanki antaa kun ostan omilla rahoilla.

• rjyssä

Sjinha kjylla hjarkitsee mjassamjurhaa eika armeijaan mjeno. mjutta okjei, mjina pjuutta minu sjerkku Njikolai tjuomaan laatikko Kalashnikov ja ammuksia.

• Lainkuuliainen::

Minä olen tehnyt poliisille ilmoituksen, näistä asekaupoista. Ja ottanut kaikki kirjoitukset tulostimella talteen. Teidä ip osotteet tullaan selvittämään!!!

• Hjuva juttu.

Sina vieda tulostinkirjoitus Poliisille.
        Muista pyyhki jalat kun astu sisän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1429
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1218
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      958
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      813
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      81
      775
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      722
    Aihe