ulvilassa ei ole mitään moottoripyöräkerholaisia. ei ainuttakaan ,moottoripyöräkerhon väki on miehiä . täällä suomen pienimmässä kaupungissa ei ole heitä. älkää nyt viitsikö semmoista puhua, olen asunut 43v täällä enkä ole tavannut enkä nähnyt heitä . helsingissä on ja muissa oikeissa paikkakunnissa ei täällä . kanvarkaita ja lapsiin sekaantujia ei voi niin ylhäisellä nimellä kutsua. moottoripyörä miehet on mihiä eivät lapsien hyväksi käyttäjiä. ja ajatelkaapa kirjoittasivatkohan oiket mihet juori palstoilla . eivät varmasti oikeat jengiläiset avaa juoru sivuja . kuvtelkaapa sitä. jos tiota kerhoa tarkoitetaan ne ovat homoseksuaaleja kaikki ,ja heidät kokoontumisensa on gay bileet muistakaa se kaikki
eivät kuulu kerhoon
aaaaaaaaaaaiiiiiiiii
1
262
Vastaukset
- pallis haisee
en nyt varmasti tiedä keistä puhut , mutta jos ymmärsin oikein niin älä puhu paskaa minun homoseksuelli partnereistani tai voi alkaa nenu vuotamaan...heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709