ensi kesänä menossa taas nykkiin, mutta tähän mennessä aina asunut lähellä central parkkia, joten tällä kertaa innostaisi hotelli "alakaupungista". olisiko kenelläkään kokemusta downtownin hotelleista ja missä ns kannattaisi majailla? huomioon ottaen aamiaspaikat lähellä ja missä nykkiläiset viihtyvät iltaisin?
downtown hotel
3
178
Vastaukset
- matkailija-x
Pari viime kertaa olen asunut Tribecassa; Sheratonissa ja Hilton Garden Innissä, jotka sijaitsevat aivan lähekkäin. Canal Streetilla on pajon liikennettä ja katukauppiaita, mutta Canalin toisella puolella Sohossa tai kortteli toiseen suntaan Tribecassa on jo rauhallisempi meno, paljon kivoja kuppiloita ja liikkeitä. Liikenteen melukaan ei ole uusien hotellien huoneissa häirinnyt.
Veljeni oli Tribeca Grandissa kesällä ja piti hotellista.
West Broadwaylla sekä Sohon puolella että Tribecassa on useita kivoja pikku ravintoloita ja aamiaispaikkoja, samoin Greenwich Sreetillä. Jos haet Googlen kartasta ensi Tribecan ja kirjoitat sitten hakusanaksi restaurant, huomaat kuinka paljon ravintoloita (joista monet tarjoavat myös aamiaiasta) lähistöllä on. - KatriLoimaalta
Kannattaa mennä LES:siin ja esim. Hotel on Rivington mistä aivan upeet näkymät Lower East Sidelle. Pikkaisen kallis, mutta upee mesta. Nyt ollaan menossa Nolitan Hotelliin mikä samoilla kulmilla aivan Little Italyn ja China Townin nurkilla. Kannattaa katsoa booking .comista
- tiuna
hei matkailija-x ja katri loimaalta, kiitos teille asiallisista vastauksista ja joista on meille todella paljon apua! nyt on helppo lähteä "haarukoimaan" hotelleja ja kulmakuntia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709