terve
löysin hyvän verkkokaupan josta löytyy super halvalla esim kännykät,tietokoneet,telkkarit ja pelikoneet, kannattaa käydä ostoksilla tuolla jos haluaan halvalla tavaraa.
http://verkkokauppaan.fi/verkkokauppa/1132/tuotteet/uutuudet/
Itsekkin tilasin 42 tuumaisen telkkarin ja kotiteatterin alle 900 euroa maksoi
Hinta: 0€
Yhteystiedot: http://verkkokauppaan.fi/verkkokauppa/1132/tuotteet/uutuudet/
O: elektroniikka verkkokauppa super halpa
4
756
Vastaukset
- Himo-ostaja
Vaikuttaa ERITTÄIN luotettavalta kaupalta. Tilaan heti pari televisiota ennakkomaksulla, joka on ainoa maksutapa. Hienoa että tuollainen uusi verkkokauppa jolla ei ole vielä varaa edes omaan nettiosoitteseen ja kunnolliseen verkkokauppaan, tai edes puhelimeen, pystyy pitämään varastossa kymmenien tuhansien eurojen arvosta telkkareita, tietokoneita yms. Ja hinnatkin ovat paljon halvemmat kuin esim. Gigantissa!
Tuon nimistä yhtiötä ei ole olemassa missään rekisterissä, mutta se ei estä minua tilaamasta kun nyt halvalla saa! Ja voihan olla että sivut ovat parin päivän päästä suljettu, joten senkin takia kannattaa kiirehtiä! - Yhtä tyhjän kanssa
Varoitusko tuo oli
minustaki epäilyttävä en sekoa ko liikkeeseen - Varoitus!
Onko joku hurja tilannut? Sivu täyttää kyllä kaikki huijauksen varoitusmerkit. Ihmettelen suuresti jos kyseessä on oikea liiketoiminta. Ennakkolasku, ei yhteystietoja, ei tuon nimistä yritystä olemassakaan jne...
Miksei kukaan tee mitään ennenkuin jotkut hyväuskoiset menettävät rahansa? - ohoh
Kyllä halvin-verrattuna vaikka giganttiin on http://www.ecosto.fi/
-esim. silitysrauta hinta-ero 30-TEFAL FV5335E0
- 6 euroa OBH NORDICA ECO KITCHEN 20CM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154