olen tässä miettiny että mitenkään minun rotta poika tulis toimeen uuden tulokkaan kanssa ku siltä kuoli kaveri ja olen ajatellut uutta kaveria tilalle? ja pitäisikö rotan olla tyttö vai poika? oma rotta poikani on jo 2 vuotias joten ei ole enää lisääntymis kykyinen. ja olisiko järkevämpi ottaa kerralla kaksi uutta että ku tämä vanhin kuolee niin ei jäis yksin? häkkini on kyllin iso vaikka viidelle rotalle :) eniten tässä pelkään että jos uroksen ottaa että tuleeko tappeluja.. :o että tänne vain kokemuksia ja vastauksia :)
rotalle kaveri
2
162
Vastaukset
- 1+19
Samaa sukupuolta ehdottomasti, muuten tulee koko ajan lisää poikasia. Kyllä ne rotat ovat viriilejä kuolemaansa saakka.
Mielellään ota kaksi, niin on toiselle sitten seuraa kun vanhin kuolee. Tutustuta aluksi neutraalilla alueella esim lattialla.
Harvemmin rotat alkaa tosissaan tappelemaan mutta tyypillisiä arvojärjestyspaineja sattuu melko usein. - Sedä
Ja ota luovutusikäisiä poikasia, vanha ei osaa pitää niitä uhkana. Pikkunaperot on niin vilkkaita, että ne kyllä tarvitsee mieluusti leikkikaverinkin, ja voi olla ettei vanha saa niitä oikein kiinni kiusatakseen :) Mut yleensä sopeutuvat sukupuolesta riippumatta ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745