...Nintendo DS:lle, kun siinä aika alussa on Route 36 Violet-cityn vieressä, miten sen ihme puun saa ohitettua? Kun tää Englanti on mulla vähän niin ja näin...
SoulSilver-pelissä...
Pokémon-player
5
122
Vastaukset
- Olikohan näin...
Mene edellisen kaupungin (siitä puun luota etelään) kukkakauppaan hakemaan kastelukannu. Sitten vain kaadat vettä sen puun päälle.
- Pokémon-player
Hmm... Etelässä olevassa kaupungissa ole kauppaa...(?)
- GamemasterIceSi
Mene goldenrod cityyn. Mene kaikki talot läpi yhdessä talossa pitäisi olla paljon kukkia. Juttele sen kukkatalon tyypeille niin ne antaa sinulle jonkun squidelbottlen. Mene sen puun luo ja kasyele sitä.
- Olikohan näin...
Se kukkakauppa on ihan siinä salin oikealla puolella.
- Pokémon-player
En pääse Goldenrod cityyn...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774